Borderlands – nowe screeny pokazują zmiany w grafice

Nareszcie doczekaliśmy się nowych screenów z Borderlands. Przypomnijmy - niedawno poinformowano, że zmieniono stylistykę tego obiecującego shootera sci-fi.
O ile na początku byłem raczej negatywnie nastawiony do komiksowego stylu, na który ostatecznie zdecydowali się twórcy Borderlands, o tyle po obejrzeniu nowych screenshotów (patrz galeria) doszedłem do wniosku, że może jednak nie ma tragedii. Co tu dużo mówić – gra wygląda ładnie. Faktem jest, że do baśniowego Prince of Persia komiksowa grafika pasowała bardziej niż do shootera w klimatach sci-fi, ale powstrzymajmy się z ocenami do czasu wypuszczenia filmiku pokazującego Borderlands w akcji.
Czytaj dalej
-
Nowy wygląd sklepu Steam. Nie wszystkim podobają się zmiany
-
Filmowa adaptacja Watch Dogs nie będzie bezpośrednim nawiązaniem do gier. „Nie...
-
Nowy Painkiller zaoferuje tryb roguelike. Anshar Studios prezentuje kolejny...
-
Avatar: Frontiers of Pandora otrzyma dodatek nawiązujący do nadchodzącego filmu....
24 odpowiedzi do “Borderlands – nowe screeny pokazują zmiany w grafice”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
// jak dla mnie to źle nie wygląda
// a jak dla mnie źle… cóż wszystkim nie dogodzisz ale według mnie taka forma grafiki nie pasuje do tej gry
XIII // Taka _Trzynastka_ z tego wyjdzie moim zdaniem…
// Taki prince of persia to dobrze wyglądał z tym cel-shadingiem, wszak PoP to taka bajka z dalekiego wschodu, ale Bordrlands miał być shooterem pełnym obrzydliwych potworów i wszechobecnej brutalności (czyżby chcieli je zatuszować taką oprawą?)
Brzydal // Jak dla mnie grafika jest brzydka. Widać, że gra miała wyglądać na początku inaczej. Nie chodzi nawet o to, że nie pasuje to do gry, ale zwyczajnie jest brzydkie. To tak jakby Gearbox z dnia na dzień zmieniło styl graficzny tej produkcji. Fuj…
O.M.G. // Nie widzieliśmy tego w ruchu, ale dla mnie wyglądała lepiej grafika bez C-S. Była bardziej żywa, a ta nie pasuje do tematyki. Może to będzie dobrze potem wyglądało, ale na razie dziękujemy bardzo. Jesteśmy na nie. Dowidzenia…
Za Księciowato // Że wykorzystano C-S to pół biedy, ale za bardzo mi to przypomina najnowszego Księcia, bardzo podobny styl tych rysunków, za bajkowato… musi być bardziej mroczna i brutalna
Grafika // Nie wygląda źle, ale fajniej by wyglądało, na przykład zrobione w podobnym stylu co Dawn of War 2
// Jest git, wygląda świetnie a nawet lepiej niż wcześniej ale widzę, że coś nie wszystkim się to podoba, no cóż każdy ma inny gust ale według mnie nie ma co rozpaczać tylko przez to, że grafika będzie komiksowa.
// yhhhhh wolałem wcześniejszą grafikę
O.o // Powiem tak: To nie wyglada zle, to wyglada glupio.
Klimat powazny, grafika dziecinna. Co to ma byc DLC do PoPa?
// Nie podoba mi się to..
wcześniejsze screeny były (IMO) lepsze, to znaczy te bez cell- shadingu
ocb?? // Z tych screenów wnioskuje że gra dużo straci na klimacie, nie wygląda brzydko ale IMO poprzednia grafika była lepsza i bardziej pasowała do sci fi, tak jak sugeruje cormac zaczekam aż ukaże się jakiś trailer choć wątpię bym zobaczył coś nowgo. ;(
// Niech dadzą chociaż wybór: komiksowa oprawa a normalna… Mi to się po prostu niezbyt podoba…
// Yyyyy tam, mnie się podoba. Poprzednia grafika może była realistyczna, ale jak dla mnie niezbyt nadążała za innymi. Nowy styl mi się podoba, teraz przypomina to jakiś bajerancki komiks:)
Wiem przy tym, że 90% z was uzna mnie za _niedzielniaka_…
// A, sorry za głupie powtórzenie…
Grafika // Najlepsza komiksowa grafika to była w XII(:
A ja powiem coś więcej // Mi się specjalnie oprawa nowego księcia też nie podobała. Była uproszczona i niewiele tak naprawdę miałą wspólnego z zapowiadaną _rysunkowością_. Podobnie jest z Borderlandsem. (Co ciekawe XII przełknąłem).
// Z niektórych obrazków to myślałem, że patrze na Crackdown, tylko że tu mamy potworki zamiast ludzi.
// To nie było czasem XIII zamiast XII? Co do grafy to jak narazie mi to nie wygląda ale cel-shading ma to do siebie że na screenach wygląda nie za bardzo ale w ruchu może przyprawić o wypadnięcie gał.
// Tak naprawdę jedyną grą która wyglądała na prawdziwy _ruchomy obraz_ było Okami i tam ostateczny efekt był niesamowity, choć chyba jeszcze bardziej dla wybranych 😛
… // A mi się dalej nie podoba 🙁 .
Ja po prostu kurde nie lubię cell-shadingu. Już bardziej wolę takie _realistyczne_ style.
PS. Cellshading udał się tylko w TF2 i Okami. XIII był niezłe ale bardzo szybko się zestarzało.
XIII racja // Niechcący pominąłem jedno _I_. A ja jestem podobnego zdania jak MadeinHell. Nie dziwi mnie, że jakoś nie przyjęła się moda na Cellshading, choć i tak da się zauważyć dążenie do komiksowości w grafice wydawanych ostatnio gier.