24.07.2009
Często komentowane 13 Komentarze

ARMA II: nawijka o systemie wydawania komend [WIDEO]

ARMA II: nawijka o systemie wydawania komend [WIDEO]
Lubimy ARMĘ i coraz bardziej lubimy Jana Prazaka, który w kolejnym wideotutorialu kojącym głosem objaśnia zasady wydawania przełożonym rozkazów na polu walki. Uwaga - w filmiku pojawia angielski wulgaryzm na ef. Trzymać dzieci z daleka!

Poprzedni film z Janem traktował o edytorze misji i doborze taktyki na polu bitwy. Tym razem będzie nieco mniej strzelania, ale za to sporo pomiatania niższymi rangą oraz wożenia się po wiosce terenówką. Aha, dla tych, którzy nie chcą czekać – „fak” pada krótko po dziesiątej minucie nagrania po pięknej ołowianej plombie „znikąd”. Taka to gra! 😉

13 odpowiedzi do “ARMA II: nawijka o systemie wydawania komend [WIDEO]”

  1. Lubimy ARMĘ i coraz bardziej lubimy Jana Prazaka, który w kolejnym wideotutorialu kojącym głosem objaśnia zasady wydawania przełożonym rozkazów na polu walki. Uwaga – w filmiku pojawia angielski wulgaryzm na ef. trzymać dzieci z daleka!

  2. ArmA ArmĄ, ale gdzie jest bomba z MW2 ja się pytam!? Gdzie jest?! 😛

  3. wulgaryzmy świadczą tylko o tym jak normalnym(sfrustrowanym kolejną śmiercią) człowiekiem.

  4. @Reffan

    Bo ARMA to nie MW2 -.-„

  5. Funkcja wydawania komend jest też w Brothers In Arms Hell’s Higway.

  6. ktoś wie kiedy będzie polska lokalizacja ? i czy kiedykolwiek będzie ?

  7. @YdemonY porównujesz BiA do Army? 😀 Dobry żart 🙂

  8. @Ruhisu

    Wiem doskonale. ;f Ale pytam tutaj, nie wolno? : >

  9. Jak patrze na ArmAII to żyć się odechciewa jak widzę ten widok pierwszoosobowy i jak te bronie wyglądają to żal. Nawet pożałowali porządnej animacji jak do pojazdu wchodzisz w AA2.x było widać fajną animację a w innych grach tego brakuje szkoda.

  10. Tylko bierz pod uwagę kolego, że przy już wysokich wymaganiach jak by jeszcze one skoczyły gdyby zdecydowali się stworzyć tą animację i teraz wyobraź sobie pole bitwy gdzie załogi próbują uciec z uszkodzonych pojazdów…

  11. …i co każdy raz by się miała pojawić animacja jak otwierają właz, drzwi i tym podobne.

    Jak już pisałem. ARMA to nie CoD

  12. Bronie są dobrze wykonane. Problem jest w oczekiwaniach tych co się właśnie wychowują na MW

  13. a zresztą, niema co porównywać army do coda, to prawie zupelnie inne gry

Dodaj komentarz