Uncharted 2: Among Thieves – fotorealizm na wyciągnięcie ręki

Na nieocenionym forum dla hardkorów, NeoGAF, pojawił się post, który zestawia ze sobą screeny z Uncharted 2: Among Thieves i autentyczne fotki z Katmandu, gdzie toczy się akcja gry. Znajdź 10 szczegółów, którymi różnią się te obrazki...
W wysokiej rozdzielczości zestawienie grafik znaleźć można TUTAJ.
A w wersji „light” poniżej:
Uncharted 2: Among Thieves to gra przeznaczona wyłącznie na konsolę PlayStation 3. Ukaże się już 16 października.
Czytaj dalej
31 odpowiedzi do “Uncharted 2: Among Thieves – fotorealizm na wyciągnięcie ręki”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Mieszkasz w KAtmandu? Kup nową interaktywną mapę.
realistyczność w grach wchodzi na wyższy poziom…
Kiepska jakość screenów z PS3. Póki co nie mogę porównać.
Rozdzielczosc natywna – 720p. Poza tym mozliwe, a nawet pewne, ze gra bedzie wygladala gorzej w rzeczywistosci.
heh, dużo już do perfekcji nie zostało… ciekawe co będzie po 100% fotorealistyczności, hełm przenoszący nasz mózg do świata gry? 😮
te screeny na pierwszy rzut oka dzielą lata swietlne od fotoreaslizmu
Jakie lata świetlne?
Fakt, do fotorealizmu jeszcze trochę brakuje… ale czy jest ładniejsza gra?
Fuadex, Chmielok – zobaczcie trailer z gry w hd, albo kupcie i zagrajcie. Fotorealizm nie jest, ale jeśli ta gra nie jest fotorealistyczna to żadna inna.
Wygląda rewelacyjnie.. ale za 4 lata nikt tego fotorealizmem nie nazwie.
Cena postępu;) na dzień dzisiejszy gry 2letnie wrażenia nie robią to co dopiero tak jak Ty piszesz
Za każdym razem myślałem, że po lewej stronie jest prawdziwe zdjęcie…Ale co prawda to prawda, minie trochę czasu i czar fotorealizmu pryśnie…
Niezłe, podobne zestawienia były przy Crysisie, ale tutaj naprawdę w niektórych miejscach trudno rozpoznać i trzeba się przyjrzeć 😀
Widać że w grach grafika jest bardziej kolorowa, i własnie tutaj traci na fotorealizmie, brak takiej szarości w tym wirtualnym świecie.
… i w sumie jakby się tak zastanowić to nie wiem czy chciałbym aby grafika w grach była całkowitym odbiciem naszego świata, bo przecierz fajnie się oderwać od codziennej szarości i wkroczyć w wirtualny plastikowy świat…
Założe się że w następnej generacji dostaniemy już „almost”, czyli gra będzie się różnić w sumie tylko detalami od realizmu… Jak dla mnie w 2012 nastąpi już przełom i wreszcie twórcy gier położą dużo większy nac
Taaa…następnie ludzkość stwierdzi, że w grafice komputerowej osiągnięto już wszystko i nastąpi globalny zastój twórczy i gospodarczy, co doprowadzi do końca świata.A ludzie biadolili, że to przez Euro.
teraz powinni sobie w brodę pluć osoby, które gadały , że xksy ma taką samą moc jak ps3 😀
No jeszcze czegoś takiego nie widziałem.
Nie rozumiem czy w się tak podniecacie. Zdjęcia są kiepskiej jakość , w normalnej jakości ujawnione zostaną wszystkie uproszczenia, a będzie ich sporo. Zdjęcia przedpremierowe zwykle są podrasowane. Moim zdaniem Resident Evil 5 wygląda nawet le
Słabe te zdjęcia. Ciężko na nich coś zobaczyć. Ale grafika na pewno będzie na najwyższym poziomie. A co do fotorealizmu… Nie przesadzajmy. 😉 Poza tym nie chciałbym grać w grę, która niczym nie różni się od realnego świata. T
Takie RPG np. straciłoby swój urok.
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-uncharted-2/51623 [http://www.gametrailers.com/video/e3-09-uncharted-2/51623] || Ta gra w ruchu, na duzym ekranie, wygląda lepiej niż na zdjęciach.
Patrzę na te „screeny” i zastanawiam gdzie jest obiecany fotorealizm. Są gry wyglądające co najmniej tak samo. Ktoś napisał hasło „fotorealizmi” i wszyscyzaczęli je bezmyślnie powtarzać. Jakiś fanboy chciał pokazać „m
Bo ja wiem. Teraz faktycznie jesteśmy bliżej niż dalej od fotorealizmu, ale IMO screeny z Crysisa dawały lepsze złudzenie. Może właśnie przez to, że był mniej kolorowy i nie szaleli w nim tak z różnego rodzaju filtrami itp.
Ale, fakt: w akcji U2:AT prezentuje się świetnie:)
Gra wygląda ładnie, ale do fotorealizmu jej jeszcze daleko.
Sam nigdy bym nie zgadł że można podciągnąć te screeny pod fotorealizm, więc trochę im jeszcze brakuje.
taa no przeciez w historii gier bywaly juz bardziej fotorealistyczne gry jak np pacman 😀 jak czlowiek mial c64 nie bylo takich wymagan a kazdy sie zachwycal wszystkimi nowinkami jak another world na amige to byly czasy heh 😛
Niektóre screeny wyglądają nawet lepiej niż na fotkach. W grze jest wszystko bardziej kolorowe, zmniejszyć trochę ilość kolorów w ekranie/TV i już prawie fotorealizm. Najlepszy fotorealizm jest w grze Tibia ;p
W grze jest ładniej, ale to tylko zasługa żywych kolorów.