gamescom ´09: Star Wars: The Old Republic – 20 minut gameplaya z komentarzem twórców [WIDEO]
![gamescom ´09: Star Wars: The Old Republic – 20 minut gameplaya z komentarzem twórców [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/a05929f2-b5fc-443d-8cef-537a1d7d72e4.jpeg)
Twórcy Star Wars: The Old Republic pochwalą nam się pełnym udźwiękowieniem dialogów, systemem osłon, planetami, gadżetami, klasami… No, wszystkiego będzie po trochu.
Część 1
Zobaczymy trochę wnętrz i widoków z planety Hutta oraz klasę Bounty Hunter w akcji. Zapoznamy się też z działaniem dialogów (system podobny do Mass Effect).
Część 2
Tym razem do akcji wkracza klasa z Republiki – Smuggler – na planecie Ord Mantell. Christine opowie nam o systemie osłon zastosowanym w The Old Republic – rozwiązanie wprowadzone do MMO po raz pierwszy. Mniej więcej w połowie będzie nam dane obejrzeć kolejną klasę: tym razem niskopoziomowy Sith Warrior, na 'startowej’ planecie dla tej klasy – Korriban. Lightsaber w akcji!
Część 3
Teraz możecie się odprężyć i usiąść wygodnie: tę część ogląda się prawie jak film. A dowiemy się o tzw. Flashpointach: momentach zwrotnych w rozgrywce, które wpływają na rozwój dalszych wydarzeń w grze (na jakich trafimy przeciwników, jak będziemy awansować na następny level czy otrzymane nagrody). Co więcej, zobaczymy jak wygląda prowadzona z BN przed dwóch graczy jednocześnie! Ach, i będzie walka: tym razem w duecie Sith Warrior + Bounty Hunter.
Część 4
Dalszy ciąg misji wykonywanej przez Sith Warriora i Bounty Huntera czyli duuużo walki, pokazanie niektórych umiejętności obu klas i gadżetów. A na koniec pojedynek z Jedi Knight! Ciekawi kto wygra?
Czytaj dalej
50 odpowiedzi do “gamescom ´09: Star Wars: The Old Republic – 20 minut gameplaya z komentarzem twórców [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Walki na miecze nawet ciekawie się zapowiada ale moim zdaniem ten Bounty Hunter jak idzie to jakby się woził (taka jest moja uwaga)
@Matison fajnie jest się czasem polansować 😀 |Dla mnie koleś może nawet kręcić piruety i rozrzucać kwiatki w wiklinowego koszyka byle się nim fajnie grało ;]
Pierwszy filmik, 2:37-2:39 on mówi „dobra sałata” xd
GuildWars 2, WoW:Cataclysm, Old Republic… cóż tu wybrać?! Wszystko hity!
Dobra sałata, heheh
zapowiada się genialnie. Jedynie do animacji chodu i biegu można się przyczepić.
Cud miód i malina, czekam
Biorąc pod uwagę, że to wersja co najwyżej alfa, to wygląda bardzo dobrze. Jedna z rzeczy, która moim zdaniem powinna być zmieniona to ilość i intensywność wszelkich błysków i iskier jakie pojawiają się przy trafieniach
i walce mieczem. W ostatniej walce w pewnych momentach nie było prawie nic widać 😉 Ale to technikalia, więc nie ma się czym martwić. Zresztą to jest na pc, więc albo będzie można zmienić ustawienia, albo pobawić się z plikami 😉 Ogólnie to jest to.
Chciałbym pogratulować Hutowi posiadania własnej planety, smugglerowi (w przyszłości setek tysiecy) klonów, a dobrej sałacie zaistnienia medialnie 😛
Fajnie jakby można było precinać ciała i jakby dali ragdolla ;p Ale ogólnie fajnie się zapowiada. Tylko żeby opłaty były małe ;/
Szczerze [na chwilę obecną] jakoś obłędnie to nie wygląda, ale trzyma klimat. Czekam niecierpliwie :> .
Już wiem jak wygląda Smuggler !)
jest dobrze. MMO idzie w dobrym kierunku. Zaczęliśmy od tibii a teraz Star Wars.
Jest tak sobie… Czemu, do wuja wafla, w grach komputerowych trzeba naparzać się po klatach stalą (tudzież mieczami świetlnymi) jakby się w kowadło młotem waliło?! Czemu nie można by zrobić realistycznego systemu, z parowaniem…
… unikami i fintami, a HPeki odliczać tylko przy faktycznym trafieniu? Jeśli sparowałem 7 cięć mieczem, to dlaczego mam się leczyć?! To samo z bolterami – ta pierwsza walka smugglera wygląda tragicznie. Stoi sobie taki kozak…
Wygląda na to, że w końcu zagram w jakieś MMO. Jak dla mnie walka pomiędzy jedi i sithem mogłaby być bardziej ruchoma jak w filmach (wiem trudno to uzyskać 😛 ) a nie stanie w miejscu.
… i zbiera na klatę kilkanaście trafień z blastera. „Do wesela się zagoi”… Zdaje się, że dopóki tego nie zmienią, nie zainteresuję się żadnym MMO.|Ale gra wygląda OK, klimat SW jest (poza scenami walk…)
Nie wiem czy dobrze się wsłuchałem, ale czy tam nie było muzyki z obu KoTORów? W każdym razie słyszałem motyw z jedynki 🙂 . Fajnie by było gdyby wersja finalna zawierała soundtracki z jedynki i dwójki 🙂
tera sie marzy by był po polskiemu…
<3 :* SW TOR
W tej chwili to MMO wygląda bardzo dobrze. Jednak należy wiele rzeczy usprawnić. Ale Bioware ma mnóstwo czasu, crapa nie powinni wydać. :]
Hahaha! „Dobra sałata” wymiata 🙂 No, a gra jak na tak wczesną fazę produkcji wygląda naprawdę dobrze, mam tylko nadzieję, że animacje poprawią, bo na razie nie są zbyt dobre, ale ogólnie nie mam zastrzeżeń, tylko szkoda, że nie będzie kampanii Single.
Graficznie mi się podobało, jest bardzo klimatycznie; do tego udźwięcznione rozmowy, wybór dialogów i podejmowanie decyzji, tylko nie jestem pewien jak to będzie się sprawdzało w MMO, ale jak dla mnie bomba! 😛
Efekty walki, różne skille postaci też dobrze wyglądają. Tylko ta walka przeciw AI jest taka jakaś „nieruchoma”. W walce Sitha z Jedi powinny być jakieś obroty, skoki, uniki, a oni stali i naparzali się po mieczach.
Ale Bioware ma jeszcze co najmniej rok, więc liczę, że poprawią jeszcze sporo i wydadzą pierwsze MMO, które zakupię i pierwsze porządne MMO w świecie Star Wars. 😀
Czy tylko ja miałem takie wrażenie że postacie prawie w ogóle nie tracą HP czy ktoś również to zauważył o.O ?
Epicko 😀
gdzie sa te filmiki bo ja tu ich nie widze 🙁
hmmm ciekawe bo napisaniu komentarza filmiki sie pojawily 😮
Podoba mi się warstwa fabularna i system dialogów, walka taka sobie za bardzo statyczna. Alaknar masz racje uniki, parowanie i -hp tylko jak dostaniesz ale wątpie by to zmienili a szkoda. Tak czy siak nie mogę się doczekać.
Coś mi się wydaję, że ta gra zatłucze WoW’a na śmierć, pożre go, i wydali, a potem WoW się rozłoży i gracze go oleją i zaczną grać w SW.:P Ale i tak chyba będę grał tylko w GW 2:D
Toć ta gra nie ma ani krzty klimatu Gwiezdnych Wojen. Przynajmniej takie odnoszę wrażenie.
Co? Moim zdaniem ta gra ma bardzo dużo klimatu SW. Nie zapominajmy też, że to co tu pokazano to nie jest finalna wersja – jeszcze pewnie sporo elementów zostanie ulepszonych.
Ta gra nakręciła mnie do tego stopnia, że (jeśli nic nie popsują) jestem w stanie bez najmniejszego wahania wydać na miesięczny abonament te kilkadziesiąt złotych. To by była moja pierwsza (i pewnie jedyna w życiu) gra MMO.
Animacje biegu, zmiana pozycji podczas chowania się i wiele innych, wygląda po prostu tragicznie… Ale i tak będę grał 😛
Filmików nie widze:/ Myślę warto spróbować sposobem Dropson’a. Choć komentować filmik przed obejrzeniem to bzdura:/
A co do walki z Jedi… Mam nadzieję że będą one troszkę bardziej dynamiczne niż tutaj. Walka Jedi vs. Sith raczej nie powinna wyglądać tak, że obaj stoją w miejscu i okładają się świecącymi patykami jakby przytwierdzeni do gleby -.-
Polskie napisy pod dialogami – czemu nie… , polskie dialogi: NIE!!!
Animacje biegu są tragiczne na razie. Może zmienią jeszcze, oby.
Coś mi avatar wcięło:P
nie widzę filmików! ;-(
i niestety nawet po napisaniu komentarza filmiki się nie pojawiły…
Emocjonujące walki, nie ma co! W KotOR były znacznie ciekawsze! I czemu te miecze świetlne takie grube? Wg mnie powinni porzucić projekt MMO, przerobić system walk, zmienić grafikę i zrobić KotOR 3 z co-op. Na to samo wyjdzie!
Czy mi się wydaję czy naprawdę w pierwszym filmiku słyszę głos Solida Snakea? 😉
altair14 ewidentnie masz jeszcze mleko pod nosem, bo nie rozumiesz piękna grubszego miecza 😀 Gdybyś kiedykolwiek oglądał oryginalną trylogię a nie non stop epizod 1 wiedziałbyś że tak wyglądały miecze w „Nowej Nadziei”
o.O jak na mmo to swietnie im to wyszlo. Fajnie patrzec jak miecze swietlne sie stykaja ze soba no ale fakt ze walka polega na wymianie ciosow w miejscu :/ Chociaz moze to byc wina gracza ze sie nie ruszal 😛
jak dla mnie trochę to nudne. mam nadzieję, że to dopracują. gdyby było darmowe, to bym ściągnął, ale na pewno bym nie kupił.
Eeeee , a ci z republiki , którzy atakowali statek mają jakieś najzwyklejsze mieczyki , lepiej by to wyglądało , jakby nawalali z pistoletów …
Pomyłka , nie zauważyłem przedtem , że przez tylnią część tych mieczy przechodzi prąd ;p