rek
28.08.2009
12 Komentarze

Singularity – Time Is Your Enemy: film z komentarzem developera [WIDEO]

Singularity – Time Is Your Enemy: film z komentarzem developera [WIDEO]
O Ravenie słyszymy ostatnio niekoniecznie najweselsze newsy, ale nie zapominajmy, że ekipa z Madison po X-Men Origins: Wolverine oraz Wolfensteinie ma jeszcze jeden tytuł w zanadrzu - Singularity właśnie. Przed wami pierwsza z trzech przechadzek w czasie. Jest interesująco.

Coraz truniej wymyślić coś nowego w FPS-ach. W Singularity już na początku gry dostajemy gadżet zwany Time Manipulation Device, pozwalający postarzać i cofaćw czasie przedmioty i ludzi – zarówno z konieczności, jak i własnej przyjemności. Z tego, co widać póki co nasze możliwości są jednak mocno oskryptowane i ograniczone do zagadek wymyślonych przez twórców. Jeżeli jednak w kolejnych filmikach dowiemy się, że gracz będzie mógł sam kombinować (szczerze – wątpię),to może być ciekawie.

12 odpowiedzi do “Singularity – Time Is Your Enemy: film z komentarzem developera [WIDEO]”

  1. Zapewne Singularity będzie czymś a la Timeshift.

  2. Od tej gry kręci mi się w głowie (och, to zamieszanie z czasem)!

  3. Oglądając ten filmik zestarzałem się o 4 min i 5 sek. jak widać gra potrafi jednak postarzeć xD

  4. Kurde, miałem Singularity już skreślić i nie kupić. Właściwie już skreśliłem… Szkoda, bo raczej znowu się tą grą zainteresuję 😉 Mi się ten filmik podoba, ciekawy. Ciekawe, co pokażą w dwóch kolejnych częściach.

  5. MasterKrzychuu 28 sierpnia 2009 o 13:14

    No fajnie fajnie, jednak myślałem, że „przemiany” przedmiotów będą odbywać się bardziej płynnie, teraz przypomina to bardziej pokaz slajdów (vide skrzynka i schody)

  6. Redaktor narzeka na skrypty, proszę mi pokazać jakiegokolwiek dzisiejszego FPSa bez skryptów, wychwalane Modern Warfare aż ocieka nimi :/

  7. z tym postarzaniem i odmladzaniem przedmiotow mogli sie postarac zeby bylo plynnie tak jak np w Timeshift

  8. PuszekOkruszek 28 sierpnia 2009 o 19:28

    Heh musze sie zgodzic z poprzednikami, odmladzanie oraz postarzanie przedmiotow powinno byc duzo plynniejsze… Mam nadzieje ze dadza wieksza swobode jesli chodzi o te zabawy z czasem bo inaczej niestety badzie to giera tak na jeden raz…

  9. a ja się z wami nie zgodzę. nieźle to wygląda już teraz. co do płynności odmładzania/postarzania to w Timeshift mogłeś „tylko” cofać/spowalniać czas i to na/o parenaście sekund a tutaj żeby kogoś zrobić w proszek to pare lat musisz dodać. spróbuj 10 lat

  10. upłynnić w parę sekund to zobaczymy jakie to „płynne” będzie XD

  11. @MasterKrzychu – Dokładnie , ja też miałem nadzieję na większą płynność zabawy z czasem … A tutaj – „Pokaz slajdów” – Nic dodać , nic ująć …

Dodaj komentarz