Star Trek Online – 30 „pozowanych” zrzutów ekranu

"Pozowanych", czyli bez jakiegokolwiek interfejsu, jako że prace nad nim developerzy zwykle zostawiają na koniec. Niemniej jest na co popatrzeć zwłaszcza w ujęciach "kosmicznych", bo te planetarne... no, pod kilkoma względami mogłyby być jeszcze lepsze.
Star Trek Online prezentowany był na targach gamescom, gdzie miałem okazję rzucić nań okiem (z czego relację znajdziecie w przyszłym numerze CDA). Nie będąc jakimś wielkim fanem serialu, jakoś nie podskoczyłem z wrażenia patrząc na w dużej mierze statyczną walkę zarówno w przestrzeni kosmicznej, jak i na planetach, ale to czego mi najbardziej brakuje w STO, to większej różnorodności pomiędzy strojami bohaterów. Owszem, tworząc postać można się tu pobawić kreatorem obcych ras, ale kiedy cała drużyna zakutana jest w takie same, obcisłe fatałaszki Gwiezdnej Floty ta rasowa unikalność gdzieś ulatuje. A zresztą popatrzcie sami. Galeria jest TU.
Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Star Trek Online – 30 „pozowanych” zrzutów ekranu”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
hymmm mi się tam star trek kojarzy tylko ze specyficznymi statkami . .. . które jeżeli wierzyć tym screenom są wykonane dosyć ” miernie „. . . i ten enterprise jakis taki kanciaty xD
Mówcie co chcecie, ale te zdjęcia są po prostu piękne!
No cóż, niektóre screeny są świetne, ale reszta niestety jest raczej kiepska. Bardziej czekam na Miner Wars, mimo, że nie jest to ani „wielka” gra, ani nawet nie jest tworzona przez „duże” studio. Nareszcie będzie jakaś gra wykorzystująca w sensowny […]
[…] sposób technologię Voxel’ków, która moim zdaniem jest 100x lepsza niż gry oparte na polygonach i modelach, a przy tym znacznie bardziej „plastyczna” i zaawansowana.
na 7 zdjęciu to prawie jak atak klonów z gwiezdnych wojen… przyjrzyjcie się tym z zielonym laserem copy paste copy paste 😀
Trzebaby się klingońskiego nauczyć 😛 . Wkońcu jakoś trzeba powiedzieć obcym „pocałuj mnie w …” 😉
Kurde… Ja w ogóle zapomniałem, że coś takiego w ogóle powstaje… Pff…
Od star trek zawsze wolałem „Andromede”…:D
Zbyt piękne, żeby były prawdziwe… 🙂 |A co do różnorodności, Enki, pamiętaj że masz tutaj do czynienia z formacją wojskową (czy tam pochodną), więc nadmierna różnorodność byłaby nieuzasadniona. IMO super, że robią stroje w ten sposób.
[1/2] Prawdę mówiąc to wolałem jak nad grą pracował Perpetual. To byli entuzjaści i chcieli stworzyć naprawdę oryginalną i ciekawą grę. Swoje śmiałe pomysły chętnie omawiali z fanami na forum. Screeny z pierwotnego Engine’u też wyglądały znacznie lepiej..
[2/2] Natomiast w wersji Cryptic wiele rozwiązań nie przypadło mi do gustu. Sądząc po zwiastunie i screenach, nie jestem pewien czy gra będzie warta swojej ceny. Jak będzie trial to ściągnę, ale w ciemno nie kupię, nawet jeśli wcześniej zamierzałem…