Fallout Online: Nowa porcja wskazówek. Zagramy ghulami!
Nie ulega wątpliwości, że witryna jest poświęcona Fallout Online – na ekranie pomocy wspomniano o Pip-Boyu, zaś na obrazkach widzimy ghula i Vault Boya. Treść Pip-Pada składa się z transkrypcji audio oraz dość enigmatycznych opowieści, które co prawda wprowadzają w klimat gry, jednak nie dostarczają żadnych wyraźnych informacji.
Nieco więcej wiadomości o grze znajduje się w trzeciej odsłonie The Armageddon Rag, czyli newsletterze o Fallout Online rozsyłanym mailowo przez Interplay. Twórcy zawarli w nim informacje o ghulach, które będą grywalną rasą w grze. Do ich mocnych stron należeć mają zwiększone umiejętności handlu i inżynierii oraz niewielka premia do inteligencji. Ich rasowe umiejętności noszą nazwę Complaint Department i Geiger Counted, zaś unikalne cechy to Radiant One i Tech Wizard. Geiger Counted i Radiant One dadzą zapewne jakieś premie związane z napromieniowaniem ghuli, zaś Tech Wizard oznacza wspomnianą smykałkę do techniki.
Z kolei na forum Interplaya twórca pierwszego Fallouta, Chris Taylor, powiedział ostatnio parę słów o systemie walki i gildiach. Fallout Online ma zerwać z konwencją znaną z Fallouta 3 i New Vegas. Walka nie będzie w stu procentach oparta na mechanizmach strzelankowych, ponieważ twórcy nie chcą powielać znanych pomysłów i stworzyli specjalny, poświęcony wyłącznie Fallout Online i oparty na statystykach system. Autentyczne zdolności gracza, ekwipunek i statystyki mają odgrywać równoważne role.
Jeśli chodzi o gildie, Taylor powiedział jedynie o tym, że będą. Nic więcej obecnie nie wiadomo, poza ich nazwą. Twórcy intensywnie poszukiwali unikatowego miana określającego zrzeszenia graczy, jednak ostatecznie stanęło na Guilds.
Fallout Online według planów ma pojawić się w drugiej połowie 2012.
Czytaj dalej
22 odpowiedzi do “Fallout Online: Nowa porcja wskazówek. Zagramy ghulami!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Jeśli im ta gra nie wyjdzie to studio padnie
Nie będzie strzelankowe, bo nikt tego nie umie w MMO zrobić.
Nie mogę się doczekać.
Fajno. Jak jeszcze wprowadzą opłaty „płacisz tyle, ile grasz” (najlepiej w godzinach), biorę. Nie mogę zrozumieć, czemu twórcy MMO adresują gry tylko dla nołlajfów. Najlepiej byłoby wprowadzić dwie opcje: dajmy na to, standardowe 13euro/miesiąc i grasz, ile chcesz, albo kilka (kilkanaście?) centów za godzinę i grać mogą i ci, którzy nie mogą sobie pozwolić na wielogodzinne sesje.
powini wprowadzić mikro płatności a nie abonament już jedna firma się przekonała że to strzał w 10;D może kolejne pójdą;D w ślady
Hmm… POCZEKAMY ( dłuuugo jeszcze ) zobaczymy co z tego będzie. B2P albo Abonament ( Byle nie jakiś wyjątkowo wysoki 0.o ) a zagram. No chyba że jakieś cuda z tą płatnością zaczną robić. |Pozatym jeśli gra zachowa klimat starych falloutów albo chociasz F:NV to jestem w kolejce do kupna na pewno.
@ veniv – Mikropłatności to niezbalansowanie gry. Ten kto więcej kasy „wleje” w gre ten jest lepszy i ma większe szanse. A jest sporo takich co dla swojej ulubionej gry potrafią „wlać” sporą ilość…
Nie wiem czemu ale dla mnie osobiście MMO Fallout trochę traci na klimacie mimo wszystko .
To ryzykowne osadzać tak potężną markę waląca na kilometr RPG, w konwencji MMORPG… Potencjał jest niesamowity (świat Fallout), jednak nie małą sztuką będzie stworzenie porządnej sieciówki. Mam nadzieję, że FO nie przyniesie wstydu starszym Fallout’om i przyniesie twórcom duże zyski – oni na to po prostu zasługują.
lol przecież już był Fallout MMO w formie moda do 2ki. Do dziś sporo fanów gra 😉
Ale to będzie gra w stylu falloutow 1 i 2 czy raczej 3 i New Vegas. Mam na myśli kamerę.
Kto by teraz robił kamerę z Fallout 1/2 ? 😀
@deawpl – Bo po wojnie generalnie powinno być mało ludzi, a nie całe tłumy 😉 |Skąpią te informacje, przestałem nawet czytać newsletter.|BTW – Nie pisze się czasem ghoul?
Już nie mogę się doczekać kolejnych Armageddon Ragów 🙂
Będzie to gra w stylu Fallouta 1 i 2 tylko ,że online.
Cóż ghoulem bym nie grał,z przyzwyczajenia lubię jak zwracają się do mnie per gładzoichu:)A sama konwencja fallouta na mmorpg jest spoko o ile będzie inne od wszystkich bo jakbym miał zabijać miesiącami kretoszczury by nabić level bo nikomu nie podskoczę to bym jajo zniósł.Dlatego nie gram szczególnie w mmorpg bo są monotonne z zabijaniem zwierzaczków a nie mam ochoty zresztą czasu za bardzo też na poświęcanie kolejnej połowy życia tylko na jedną grę
@SergiTak, piszę się ghoul.|Szczerze? Jak nie zrobią polskiej wersji to się w tym zakopiemy.
Gra będzie na silniku gry Earthrise, więc zdecydowanie 3D z kamerą inną niż rzut izometryczny. 🙂
„Z kolei na forum Interplaya twórca pierwszego Fallouta, Chris Taylor” powinienes napisac Christopher Tayler, żeby nie mylic z Chrisem Tylerem z total annihilation, dungeon siedge etc
Tez dostalem tego maila 😛
@Sergi – Ghoul to poprawna forma anglojęzyczna. Natomiast ghul to poprawna forma w języku polskim. 🙂 Także po części masz rację. 😀
Fallout online tego jeszcze nie było 😀