09.12.2010
Często komentowane 19 Komentarze

Dragon Age II: Twórcy opowiadają o tym, jak cała praca zaczęła się od… kreskówki [WIDEO]

Dragon Age II: Twórcy opowiadają o tym, jak cała praca zaczęła się od… kreskówki [WIDEO]
Pierwsze oficjalne dev diary na temat gry Dragon Age II przedstawia kulisy jej powstawania - zdradza między innymi, że cała praca rozpoczęła się od kreskówki, stworzone przez grafików BioWare, przedstawiającej wszystko to, co ekipa chciała zawrześ w sequelu Dragon Age: Początek. Jej fragmenty - oraz wiele innych ciekawostek - zobaczycie i usłyszycie w środku.

Dragon Age II ukaże się w pierwszym kwartale przyszłego roku – dokładna data premiery to 11 marca 2011 – i chyba aż do tego momentu będziemy zastanawiali się, czy sequel Dragon Age: Początek będzie „prawdziwym RPG-iem”, czy może jednak „jakimś konsolowym slasherem”, jak komentują to, co ujawniono do tej pory co bardziej hardkorowi gracze PC-towi.

Poniższe dev diary na pewno tego dylematu nie rozstrzyga – na razie po angielsku, wersję PL wstawimy, jak tylko się pojawi:

19 odpowiedzi do “Dragon Age II: Twórcy opowiadają o tym, jak cała praca zaczęła się od… kreskówki [WIDEO]”

  1. Pierwsze oficjalne dev diary na temat gry Dragon Age II przedstawia kulisy jej powstawania – zdradza między innymi, że cała praca rozpoczęła się od kreskówki, stworzone przez grafików BioWare, przedstawiającej wszystko to, co ekipa chciała zawrześ w sequelu Dragon Age: Początek. Jej fragmenty – oraz wiele ciekawostek – zobaczycie w środku.

  2. Walka wygląda co najmniej mało zachęcająco. Tury są tak dobrze zakamuflowane/ich nie ma, że bardziej wygląda to na h’n’s. Liczę, że trochę z klasycznego stylu zostanie.

  3. Gra zamówiłam w ciemno. Mam nadzieję, że dostarczy mi tyle samo dobrej zabawy co część I.

  4. emmmm…….yyyyyyy….no to chyba odpowiedz na to jak bedzie sie roznic to co widzielismy od tego co dostaniemy na pc juz mamy…czyli jednym slowem bedzie to czego sie wszyscy obawiaja…ALE moze nie bedzie tak zle jak sie wszystkim wydaje…zreszta zobaczymy…ludzie ogolnie sa stworzeniami ktore boja sie zmian…boja sie tego czego nieznaja…oczywiscie sa wyjatki….ale jakos mam wrazenie ze they can really pull this of, the could make this playable:P

  5. Oj, kusi Dragon Age II, kusi coraz bardziej… Chyba sobie wrócę do Origins na razie. Mam nadzieję, że na VGA podadzą datę premiery nowego Deus Eksa, bo jakby była w miarę oddalona od DA2 to może by się udało obie gry zaraz przy premierze kupić…

  6. Panujecie zmienić to białe tło w polu artykułów? Póki co musze używać blackouta (rozszerzenie do firefoksa)

  7. Zbojnik wcale że nie wszyscy ja jestem zadowolony z wszystkich zmian jakie mają się ukazać Dragon Age II. Mogę śmiało powiedzieć że Bioware mnie nie zawiedzie

  8. ’duchowy spadkobierca” nie podołał zadaniu, więc poraz zrobic slashera

  9. Czyli wszystko jasne, nie będzie klasycznego RPG-a. Dragon Age II jest tym, czym jest Mass Effect II w stosunku do Mass Effect I. Dla jednych bomba, dla innych porażka. I chociaż Mass Effect II strasznie mi się podobał, to niestety nienawidzę slasherów w jakimkolwiek wydaniu…

  10. @mastersky: Różnica między pierwszym Mass Effectem a Dragon Age była taka, że ME tylko udawał, że ma mechanizmy RPG gdzie indziej niż w dialogach. Rozwój postaci np. w obu częściach jest pozorny, tylko ME2 się z tym nie kryje. DAO zaś naprawdę było od strony mechaniki RPG – czy dobrym, pewnie można by się spierać, ale było. Teraz pytanie, czy DA2 z tego zrezygnuje… Mi tam by to nie przeszkadzało, bo lubię gry akcji, a w RPGi gram głównie dla specyficznego sposobu prowadzenia fabuł, nie dla tabelek.

  11. Noo, ale wiemy że Flemeth w tej części nie zabraknie. 😀

  12. Heh kiedyś ktoś napisał przy jakimś trailerze DAII: „O nowe Devil may Cry” Obiecałem tej osobie piwo, ale nikt sie nie zgłosił. Dziwni jesteście ludzie O.o

  13. A mnie ta krskowka ktora robili przypomina Samuraja Jacka-a xD

  14. czekam na wersję PL

  15. Zbojnik2010 myślę, że masz racje. Ludzie rzeczywiście nie lubią zmian, ale co zabawne zaraz się do nich przyzwyczajają i lecimy dalej. Jedyny problem jaki może występować to to czy zmiany idą w dobrym kierunku.

  16. Garrett1995 – może sobie przypomną, w najmniej odpowiednim momencie. 😉

  17. Nie zdziwiłbym się gdyby Baldur’s Gate, Icewind Dale i Neverwinter Nights by tak zrobili gdyby zdecydowali się na kontynuacje lub remake.

  18. A gameplay był full odjazd!!!!!

  19. Ta racja Naseilen. zaraz… to nie byłaś ty przypadkem?:D

Dodaj komentarz