Infinity Blade: Bardzo dobra sprzedaż. Jest rekord!
W czwartek do usługi AppStore trafiła pierwsza gra od Epic Games stworzona z myślą o iPhonie i iPodzie. Pomimo swojej stosunkowo wysokiej ceny produkcja cieszy się ogromną popularnością – w zaledwie cztery dni od premiery pobrano ją ponad 270 tysięcy razy!
Do niedzieli, 12 grudnia, Infinity Blade zostało nabyte przez 271424 osób.
Biorąc pod uwagę, że gra kosztuje 5,99 dolarów, przyniosła więc ona 1625829 dolarów w zaledwie cztery dni od premiery!
Oznacza to, że produkcja Epic Games ustanowiła nowy rekord i jest pozycją w AppStore, która najszybciej wygenerowała milion dolarów. Do tej pory ten tytuł należał do gry Cut the Rope, która wspomnianą barierę przekroczyła w 10 dni od debiutu.
Naszą recenzje Infinity Blade znajdziecie TUTAJ.
Czytaj dalej
22 odpowiedzi do “Infinity Blade: Bardzo dobra sprzedaż. Jest rekord!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

W czwartek do usługi AppStore trafiła pierwsza gra od Epic Games stworzona z myślą o iPhonie i iPodzie. Pomimo swojej stosunkowo wysokiej ceny produkcja cieszy się ogromną popularnością – w zaledwie cztery dni od premiery pobrano ją ponad 270 tysięcy razy!
Hehe, niezle… Swoje kilka euro dorzucilem do tej puli i wcale nie zaluje. Oby wysoka sprzedaz pierwszego tytulu od Epic w AppStore doprowadzila do tego, ze na ich silniku powstanie sporo innych gier, w dodatku takich, ktore pozwola na wieksza eksploracje swiata niz w eksperymencie jakim jest Infinity Blade. Z przyjemnoscia pogralbym np. w zrobionego na iphona remake’a pierwszego Unreala (o wdziecznej nazwie iUnreal HD 😛 )
Achh … szkoda że EG nie zrobi także tego silnika pod Androida i Badę … ale pomarzyć można
Ludzie się rzucili na to, bo super grafa
A wy mówicie, że na PSP2 nie może być takiej grafy jak na PS3. Przecież już prawie tu jest.
Gałem 5 minut na komórce kolegi i zastanawiam się nad zakupem iPoda tylko dla tej gry 😮
@Shemaforsah … No gierka jest genialna ale ja np. od appla nic nie kupię… Kupować u nas telefon w cenie laptopa…”troszkę” przesada. A jakbym dostał/wygrał iP4, szczerze wolał bym go sprzedać i kupić Wave/GalaxyS i jeszcze drugie tyle by mi zostało. A co do iPoda … jakoś mnie nie kręci. Tak samo słuchanie muzyki na telefonie. Od tego mam Creativa i to w cenie 150zł.
W tym rekordzie jest i mój wkład 😉 Wiem też, że gdyby nie installous (Infinity Blade jest tam top1 od kilku dni) to liczba sprzedanych kopii mogłaby się nawet podwoić.
Na moim iPodzie 2G nie pójdzie a szkoda 🙁 jak zaczną więcej gier takich wydawać to będę se zmienie na nowszy model
szkoda że nie zrobią na androida na pewno by ruszyło na moiej motoroli milestone a po podkręceniu procesora to by dopiero było ale pomarzyć można że to wydadzą na andka
kmP900 wątpie by robili na „badę” w końcu to nowy system i chodzi na nim tylko o ile się nie myle samsung wave który nie chyba nie ma odzielnego układu graficznego jak w np. iphonie i milestone
muszę przyznać ze gierka jest fajna i nawet trudna 😛
ja ie wiem nie gralem jeszzce w nią i narazie nawewt jej nie kupie ponieważ dzisiaj zamówiłem 4 gry akurat na święta do nowego roku owinny mi starczyc
Grafika w tej grze nie wiele jest gorsza od Next-Genowych hitów! Jeszcze nie grałem, ale chyba się skuszę, bo wygląda całkiem, całkiem…
@maslascher Tego że nie wyjdzie na Badę i Andka to ja wiem … a co do Bady to korzysta z niej juz więcej telefonów (Samsungi). I nie chodzi tu o oddzielny układ graficzny bo telefon (wave) ma naprawę duże możliwości obliczeniowe, i jestem tego pewny że równe co do iphona. Przykładem mogą być niektóre porty gier gamelofta i nie tylko. Z kolei inne gry działają gorzej ale jest to wina źle zrobionego porta.
KmP900 tak oceniasz Iphona a ciekaw jestem czy w ogóle go kiedykolwiek miales/as (chodzi mi o IPhone 4) według mnie to IPhone 4 jest bardzo dobrym sprzętem, telefonem i konsolą do grania, bo np. granie na Samsungach… ehhh szkoda gadać 🙁
KmP900 i nie dziwi cię czemu ta gra wyszła tylko na na IPhone 4, Ipod 4 i Ipada? Pomyśl nad tym 🙂
KIEDY TA GRA BĘDZIE NA WAVE’Ie?!?!?!?!?!?! Aaaaarghhhh!
I tu Cię zdziwie bo miałem i iPhona4 3gs Wava Galaxy S Milestona. A co do oceniania iPhona to sądzę że jest bardzo dobrym urządzeniem (nigdy nie powiedziałem czegoś innego) ,ale płacić u nas za telefon/konsole tyle co za naprawdę dobrego laptopa to duża przesada. A co do samego sprzetu (chodzi mi o iPhona Wavea oraz Galaxy S) iPhone nie jest wcale taki potężny. Potężnym czyniom go developerzy dla których jest to już środowisko opłacalne dlatego tytuły tworzone są na iOS. Tak samo jest z Win i Linuxem.
@Xards995|Ee.. Infinity Blade działa też na 3GS/iPod 3 gen, a granie na Wave jest tak samo dobre jak na iP
Nie sądzę że na Linux to zły system… Tu także sądzę że jako system pod środowisko sieciowe Linux jest o wiele lepszy od Win. Ale jeśli chodzi o gry Win jest o wiele bardziej opłacalny i tak samo jest z iOS. iPhone był przełomem w swojej dziedzinie ,a każdy kolejny model tylko usilniał tą markę. Jednakże jeszcze raz mówię ,że za te pieniądze wolał bym kupić Wave/Galaxy S i np PsP (które także testowałem) i jeszcze by mi zostało. Taka jest moja opinia.
I jeszcze chciałbym poprzeć Yeenzoo. Na Wavie gra się równie świetnie co na iPhone tyle że na iPhona jest więcej gier. Na Galaxy S miałem nawet zaszczyt pograć w gry z PS1 i uwierz mi …gra się całkiem miło