20.12.2010
12 Komentarze

Halo: Reach – Zabiliśmy 33 miliardy wrogów, straciliśmy 24 tysiące lat życia

Halo: Reach – Zabiliśmy 33 miliardy wrogów, straciliśmy 24 tysiące lat życia
Zamykając rok 2010 studio Bungie opublikowało "epicką" infografikę przedstawiającą statystyki rozgrywek sieciowych gry Halo: Reach. Activision zrobiło złoty interes podpisując dziesięcioletnią umowę z tą ekpią - jeśli są w stanie zrobić grę, w której tylko właściciele Xboksów 360 przegrywają 24 tysiące lat, ich multiplatformowa produkcja doprowadzi do całkowitego wstrzymania innej ludzkiej aktywności.

Infografika, o której mowa – obok. Okazuje się, że Halo: Reach to gra, przez którą nie wymyślono jeszcze szczepionki na raka, lekarstwa na AIDS i rozwiązania problemu głodu w Afryce.

24 tysiące lat? Stracone kolektywnie w jednej grze? To wręcz nieprzyzwoite.

12 odpowiedzi do “Halo: Reach – Zabiliśmy 33 miliardy wrogów, straciliśmy 24 tysiące lat życia”

  1. Zamykając rok 2010 studio Bungie opublikowało „epicką” infografikę przedstawiającą statystyki rozgrywek sieciowych gry Halo: Reach. Activision zrobiło złoty interes podpisując dziesięcioletnią umowę z tą ekpią – jeśli są w stanie zrobić grę, w której tylko właściciele Xboksów 360 przegrywają 24 tysiące lat, ich multiplatformowa produkcja doprowadzi do całkowitego wstrzymania innej ludzkiej aktywności.

  2. 3 miesiące i taki wynik, jest sie czym pochwalić… Ciekawe ile lat życia mieszkańcom ziemi zabrał łącznie do tej pory WoW 😀

  3. A to tylko XBOX. Co byłoby gdyby to nie był exclusive? Marzy mi się cała seria na PC…

  4. @bronek06 nie chcesz wiedzieć…

  5. a ja tylko mam nadzieję i czekam na odpowiedź Blizzarda (z Sami Wiecie Jakiej Gry)…

  6. Nawet gdyby policzyć, że każdy z 12 mln Wowian spędził w grze zaledwie 20h to i tak daje ponad 27 tys lat…|A jest sporo takich co mają sami ponad 1000… Myślę, że dobijamy (…ok dobijają – ja kaurat w WoW nie gram 😛 ) do wieku ziemi 😛

  7. Ale mało headshotów 😛

  8. gra jest potęgą tak wielką jak seria COD. nie dziwią mnie te statystyki

  9. Studio możemy już uznać za zamknięte skoro Bobby się do niego przyczepił. 🙁

  10. Prace nad tymi problemami są prowadzone cały czas prace i chyba ludzie angażujący się w te tematy spędzili łącznie o wiele więcej czasu. Don’t worry Foch…

  11. oooo wywaliłem sie z fotelem. Plecy mnie bolą …

  12. To ciekawe ile lat było spędzone przed CS 1.6 albo WOWem XD

Dodaj komentarz