20.12.2010
Często komentowane 21 Komentarze

Gears of War 3: Beta w okolicach kwietnia

Gears of War 3: Beta w okolicach kwietnia
Przed weekendem Electronic Arts ujawniło, że posiadacze edycji rozszerzonej Bulletstorma – tzw. Epic Edition – otrzymają dostęp do bety Gears of War 3. W jednym z wywiadów prezes Epic Games zdradził, kiedy powinniśmy spodziewać się testów trybu multiplayer najnowszej produkcji jego ekipy.

Mike Capps, szef Epic Games, w rozmowie z serwisem GameSpot wyjaśnił, że beta Gears of War 3 powinna wystartować wiosną – najprawdopodobniej w kwietniu. Jak tłumaczy:

Powiedzieliśmy, że będzie na wiosnę. Podejrzewam, że gdzieś w okolicach kwietnia. Będzie to wystarczająco wcześnie, by [beta] rzeczywiście wpłynęła na prace nad Gears of War 3. Chcemy się jednak upewnić, że każdy będzie miał szansę zagrać w Bulletstorma zanim przeskoczy do testów.

Capps zapewnia również, że tuż po premierze gry gracze nie powinni uświadczyć takich problemów z rozgrywką sieciową, jak w przypadku „dwójki”. Jak mówi:

Każdy wie, że mieliśmy pewne problemy ze stabilnością w multiplayerze tuż po premierze Gears of War 2. [Chcemy wykorzystać szansę, jaką daje nam beta], aby upewnić się, że nasza nowa infrastruktura oparta na serwerach dedykowanych będzie działać od pierwszego dnia.

21 odpowiedzi do “Gears of War 3: Beta w okolicach kwietnia”

  1. Przed weekendem Electronic Arts ujawniło, że posiadacze edycji rozszerzonej Bulletstorma – tzw. Epic Edition – otrzymają dostęp do bety Gears of War 3. W jednym z wywiadów prezes Epic Games zdradził, kiedy powinniśmy spodziewać się testów trybu multiplayer najnowszej produkcji jego ekipy.

  2. Fajnie…jak by dali na PC to by było jeszcze fajniej ;]

  3. AAahhhhh Gears of War, jeden z głównych powodów dla którego warto kupić Gearsów.|Pomimo iż moja stara wysłużona Elitka padła z wycieńczenia myślę, że specjalnie dla 3 odsłony tejże gry kupię następnego 😉

  4. @pulka103 – tha… TOP 1 na torrentach (do czasu kolejnego CoD’a) zapewniony ;/

  5. @szymas23 – Posiadaczy Xklocka też nie święci… Tam co druga konsola jest przerobiona ;p|Więc niesprawiedliwe jest z góry ukazywanie PC-towców jako potencjalnych piratów.

  6. Tak jednak dla takiego wielkiego tytułu jakim niewątpliwie jest, przynajmniej wg; Gears of War większość osób ruszy dupsko i wyda te 200zł/40$/50Euro

  7. @Tr0tyl: Tylko w przypadku X360 piractwo nie przeszkadza grom w schodzeniu w milionach egzemplarzy. Na PC, pomijając gry Blizzarda, które są swego rodzaju ewenementem takie rzeczy raczej nie mają miejsca. Głównie przez piractwo. Zresztą wystarczy przejrzeć statystyki liczy downloadów MW2 na X360 i na PC z jednego z topowych serwisów z torrentami, były bodaj w nr CDA 01/2010. Na X360 ściągnięć było 10x mniej.

  8. Dla tej bety może w końcu zainwestuję w xbl 😛 .

  9. Damianuss znam pare osob które tak myślą. Gearsa 3 kupie napewno. Jak tylko go dorwe to bede siedział cała noc nad nim 😀

  10. @Rebel1on „AAahhhhh Gears of War, jeden z głównych powodów dla którego warto kupić Gearsów” Widać jaki ta gra ma wpływ na Twój mózg. A tak poważnie to lepiej przeczytaj to co masz zamiar opublikować. W grę natomiast grałem na PC (1 część) i była bardzo dobra, choć wydawała mi się nieco łatwa.

  11. @ Fristron : Weź pod uwagę, że X360 trzeba przerobić aby korzystać z „kopii zapasowych”. Na PC niestety znacznie łatwiej o pirata.

  12. Dobrze że poszli po rozum do głowy i testują mutli przed wypuszczeniem jakiejś zlagowanej kupy.|@Fristron – A akcja „Nie przerabiam – nie kradnę” to pewnie była dla jaj robiona?

  13. sergi – a wpadłeś na to że Polska to niecały świat? W Ameryce jest najwięcej kupowanych gier na x360 i tam mało kto ma przerobioną konsolę…

  14. @Faudex. Na X360 jest takie coś jak odnawianie płyty. A jak ktoś jest debil i nie umie trzymać gier w jednym miejscu to już jego problem…

  15. @Kreek – Mało kto, śmiechu warte… Jak poleciały bany po premierze MW2 to milionami ludzie na Craiglist opychali zbanowane konsole. M$ nie powie ile, bo by w ten sposób przyznał że piractwo na Xboxie jest problemem w podobnym stopniu co na PC.

  16. Sergi wyjaśnij mi jedno – dlaczego każda gra multiplatformowa jest zazwyczaj robiona pod konsole? dlaczego konsole dostają dema a pc-ty nie? dlaczego premiera wielu gier jest wcześniej na konsolach niż na pc? dlaczego gra która chodzi na konsoli w 60 fps na pc jest to praktycznie nieosiągalne?|nie zrozum mnie źle, ale wiedz, że nie wzięło się to znikąd – wspiera się tych, którzy dają większy zarobek, a te dają konsole – chyba nie będziesz przeczył(i nie podawaj mi przykładów gier blizzarda, bo chodzi mi tu

  17. głównie o gry multiplatformowe…

  18. Bo zmienia się rynek. Gra coraz więcej ludzi, którzy nie mają pojęcia o kompach, dlatego kupują konsolę. M$ i Sony widzą ten trend (i sami go napędzają), dlatego załatwiają exclusive’y albo wcześniejsze premiery.|Na rynku PC nie ma firm, które by w ten sposób działały (może tylko Intel i nVidia), a to prosta maszynka – wsadzasz kasę, wyciągasz więcej kasy.

  19. Do tego na Xboxie jedynym wydawcą jest M$ (sporo kasy), każda gra kosztuje te kilkanaście dolarów więcej niż na PC (dużo kasy), i można brać forsę za multi (mnóstwo kasy).|Sony zresztą robi to samo, może poza kasą z multi.

  20. to nie jest kwestia niewiedzy, że „na kompie też można grać” po prostu konsola jest wygodniejsza dla przeciętnego odbiorcy – podłączasz pod telewizor, ewentualnie jak chcesz to możesz podłączyć się do XBL/PSN(w zależności od konsoli), i grasz. żadnego pieprzenia z dobieraniem sprzętu, sterownikami jakimiś zabezpieczeniami pirackimi itp. To największa przewaga konsol nad pecetami (porównując je jako platformy do grania) – wygoda i prostota.

  21. Nie napisałem że to „niewiedza że na kompie też można grać”. Napisałem że to brak pojęcia o kompach, czyli właśnie umiejętności dobierania podzespołów, konfiguracj i instalacji.

Dodaj komentarz