Cities in Motion: „Miss Finlandii” opowiada o grze [WIDEO]
W sieci pojawiło się pierwsze dev diary poświęcone nowej strategii ekonomicznej Cities in Motion. Większość z was pewne nigdy by w niego nie kliknęła, ale... takiego "pamiętniczka developera" jeszcze nie było. Obdarzona "ciekawą" urodą Finka, siedząc w saunie (na szczęście: w ubraniu), niemrawym głosem opowiada o grze. Zrozumienie, o co jej chodzi, utrudnia kolczyk w języku dziewczyny, a koncentrację - kolczyki w innych częściach twarzy.
Cities in Motion ma projektantkę, która zastąpi w sercach graczy Jade Raymond:
Czytaj dalej
50 odpowiedzi do “Cities in Motion: „Miss Finlandii” opowiada o grze [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

W sieci pojawiło się pierwsze dev diary poświęcone nowej strategii ekonomicznej Cities in Motion. Filmik to jednak najdziwniejszy z wszystkich opublikowanych dotąd „Pamiętników…”. Zaskakuje przede wszystkim jego wykonanie. Dlaczego?
Ale Paszcz 😀
Ciekawą ? Owszem, ciekawą i ma ale na pewno nie atrakcyjną….aaeeeeaaaaa! 😡
To jest miss Finlandii ????????????????
Poziom tego newsa jest żenujący. Od kiedy do pracy przy grach trzeba być supermodelką? Nie wygląda zresztą tak strasznie, po prostu zupełnie przeciętnie. I niby dlaczego to dev diary jest „najnudniejsze”?
Co jest grane?
O gustach się nie dyskutuje…ale w mojej opinii Jade pozostaje „number ONE”. Fince do niej daleko…
Przecież to jest facet. Chyba.
o jej jurorzy się pomylili 🙁
@genobis – Zgadza się, żenujący.
Ta miss ma niemieckie geny
O nie, mój słitaśny komentarzyk został usunięty. 🙁 W skrócie – ktokolwiek nie byłby autorem tego artykułu, pozostaje mi tylko zgodzić z Genobisem.
Po pierwsze, chyba się nie wyspała, a pod drugie, widać że jest grą wniebowzięta 🙂
[Od rzecznika CDA] @Hut – Więc liczysz na rozgrzeszenie za wyznane grzechy? 😉 | @genobis – Ja myślę, że news wcale nie jest żenujący. Nie twierdzę, że praca przy grach wymaga jakiegoś konkretnego wyglądu. Twierdzę że praca na stanowiskach typu rzecznik lub spec. PR wymaga takowego. Jeśli ktoś się komunikuje w oficjalny sposób z klientami powinien jednak wyglądać mniej „ciekawie” jak to eufemistycznie określił Hut. Takie są po prostu niepisane zasady. Jak by wyglądał Nergal na stanowisku rzecznika rządu?:D
jak to jest miss finladii …
Wygląda jak facet :O
Tanya Jessen, to jest dopiero „babka” z branży.
Hahaha, Biedna Karolina, misska to ona nie zostanie. Ale Tanya Jessen tez nie. Widzieliscie szczeke tej ostatniej? Jakby wzieta z jakiegos taniego porno*a z usa.|Przyklad? http:www.youtube.com/watch?v=t_3OZuDnIlc
@Hedrox87 – Hut nie jest autorem newsa, wcześniej był pod nim podpisany ktoś inny. To raz. Dwa, że jak napisałem, w moim odczuciu wygląda przeciętnie i tyle. Trzy, że w newsie określono ją mianem projektantki (co by się zgadzało, bo z reguły to twórcy, programiści, projektanci itd. publikują dev diary), a nie rzecznikiem/twarzą firmy.@Hut – nietrudno zauważyć, że stronę i papierowe wydanie miesięcznika prowadzą dwa różne zespoły redakcyjne, ale nie zaszkodziłaby większa kontrola jakości z Waszej strony.
@genobis – Kontrola nad jakością jest całkiem niezła. Jeśli ktoś przygotowuje materiały promocyjne, powinien zadbać o to, by promowały grę. I nie chodzi wcale o aparycję Karoliny przez dwa „i” – bo ona nie ma nic do rzeczy – ale zaangażowanie w przekazywane treści, właściwą konwencję całości, czy dbałość o elementarną komunikatywność przekazu. Trudno o takim dev diary pisać na poważnie – stąd ów „żałosny” styl wpisu. Dzięki któremu zresztą z grą zaznajomiło się pięć razy więcej osób, niż normalnie.
@mikul1991 – To już, niestety, wina gry
@Hut, może inaczej: z tym, że filmik ogólnie jest słaby, trudno się nie zgodzić, ale czy tego rodzaju news – zarówno w sensie tematyki (kiepska prezentacja nikomu nieznanej gry jakiegoś małego studia) jak i sposobu przekazania treści – miałby szansę znaleźć się w wydaniu papierowym? Jeśli nie, może na stronie też nie bardzo pasuje? Może to tylko ja, może jestem w błędzie, ale właśnie ze względu na istnienie wydania papierowego oczekuję od tej strony nieco więcej niż od pozostałych tego typu serwisów.
@genobis: Jesteś w błędzie. Inna jest specyfika internetu, inna prasy drukowanej, nie można tego mylić. Magazyn jest miejscem, w którym dokonuje się selekcja najważniejszych tematów, a ponieważ nie ma on szans nadążyć z aktualnością za internetem, jest też miejscem, w którym przedstawiane treści są bardziej wyważone, szerzej opisane, poddane dodatkowej analizie. Internet musi reagować na wszystko to, co dzieje się na bieżąco, z dużo mniejszą selekcją i w innej formie – lżejszej, bardziej swobodnej. Naprawdę
…chcielibyście nudne newsy w stylu „Cities in Motion: Dev diary [sTOP] Firma Paradox opublikowała dev diary gry Cities in Motion [sTOP] Oto on [sTOP]” i filmik? W każdym takim materiale staramy się znaleźć coś charakterystycznego, intrygującego, przyciągającego uwagę, to dla tych materiałów jedyna szansa, by dotrzeć do czytelników. I piszę to z perspektywy twórców gry, nie naszej.
Ciekawe newsy są pożądane jak najbardziej. Ironia i sarkazm wtedy, kiedy trzeba również – ale jawne szydzenie z czyjegoś wyglądu to według mnie przesada. Poza tym Paradox Interactive i tak ma dosyć szczelną i specyficzną grupę odbiorców, pisanie takiego newsa raczej nie zapewni raczej tej firmie więcej zysków 😉
@Hut: Nie, z mojego punktu widzenia tego typu news jest zbędny, zamiast ~14-15 newsów dziennie (mój RSS twierdzi, że tygodniowo jest około 100, przyjmijmy więc taką średnią) chętnie widziałbym 1/3 tego, za to właśnie „bardziej wyważone”. „Specyfika internetu” nie jest żadnym wytłumaczeniem, jest to normą w wielu serwisach. News skupia się na urodzie (czy też jej braku) projektantki. O samej grze nie ma ani słowa, choć być może wypadałoby. Nie sądzę, żeby wspomniani twórcy gry podziękowali za taką reklamę.
@ mikul1991 : twoja wypowiedź naprowadziła mnie na myśl że to być może planowany zabieg Paradox Interactive… nowa forma viralu?
@mikul1991: no tak, ogólnie można się zgodzić, tyle, że w takim razie pytanie brzmi: po co taki news? Czy naprawdę obchodzi Cię to, że ktoś gdzieś tam posadził na fotelu panią, która nie umie opowiedzeć o tworzonej przez siebie grze, w którą pewnie nigdy nie zagrasz? Bo błąd popełniła osoba, która ją o to poprosiła, a nie kobieta, której jedyną winą jest to, że wam się nie podoba. Dla mnie to tabloidyzacja, szukanie sensacji gdzie jej nie ma. Takie rzeczy potrafią sprawić człowiekowi niezasłużoną przykrość.
@t.U.r.: Czy po obejrzeniu tego naszła Cię nagle chęć, by pokazać to X innym osobom? Mnie jakoś nie 😉 W wielu firmach marketing leży i kwiczy, tutaj najwyraźniej ktoś go niezamierzenie dobija łopatą. To wypadek przy pracy, w dodatku mało interesujący, a nie viral.
Coś brzydawa ta miss
nie ma to jak buzia dziewczyny oszpecona złomem… fuj! 😀
@genobis: ja też wolałbym widzieć w moim rssie, tylko 1/3 a może nawet mniej z tego co się pojawia… no ale newsman’om płaci się za ilość newsów, dlatego newsem robi się wszystko co tylko się da. Pewnie jeszcze mają jakiś limit, że w tygodniu musi pojawiać się co najmniej tyle newsów na stronie, itp. Znajomy kiedyś pisał newsy na jednym z serwisów internetowych, dostawał o ile się nie mylę 15zł za 10 newsów.
Podobno to Niemki są obdarzone „ciekawą” urodą. No to jest tylko jedna odpowiedź! Musi mieć korzenie w Niemczech inaczej się nie da. Ogólnie nuda i mam nadzieję, że to jej ostatnie dev diary
@mikul1991: pozostaje mi tylko podziękować za taką ocenę mojej osoby i zgodzić się z resztą Twojej wypowiedzi… choć utrzymanie pewnego poziomu jednak powinno być obowiązkiem redakcji. To nie „specyfika internetu”, a upodobania masowego odbiorcy kształtują treść. I jeśli do tego prawdą jest to, o czym pisze Miver (tutaj można tylko spekulować), to dodatkowo zachwiany może być czynnik ilość/jakość. Mówi się: trudno, ogólnie na szczęście nie jest tak źle.
Weżcie się ludzie puknijcie. Wcale nie jest brzydka. Oszpeca się tylko tymi kolczykami biedactwo
to nie tylko niemki sa brzydkie
Ale pasztet z niej
AAAAAAAAAAAAAAAA co to jest?! Co TO JEST?!
Trochę żal, że CDA dodaje newsy na takim poziomie, tzn. naśmiewa się po prostu chamsko z czyjegoś wyglądu… Po czym jak po czym, ale pod CDA się takiego poziomu nie spodziewałem, mam nadzieję że to tylko jednorazowa głupia wpadka. Coś takiego może być obiektem żartów w redakcji, ale nie nadaje się do publikowania jeżeli chce się być postrzeganym jako czasopismo na poziomie. Trochę wstyd…
Moja reakcja jest dosyć ostra, ale na prawdę takie kawałki kojarzą mi się raczej z FUCKTEM. 😛
Jezu najpierw Reni Jusis, a teraz on.
1. zgadzam się z kolasem,|2. gratuluję Finom gustu
Po co robić news o czymś co NIE jest WARTE uwagi?
Zgadzam się z @kolasem. News na poziomie rynsztoka. Na zdjęciu redakcji widnieją nie ładniejsze mordy więc dajcie sobie siana. Babka wygląda jak wygląda. Nie podoba się to trudno. (dla mnie też nie jest ideałem) ale publiczne naśmiewanie się jest chamskie i prostackie.
wyglada jak Transwestyta co oni ją w lodowcu zamrozona znalezli z przed 10mln lat ; 0 ?! I nic ciekawego nie mowi przy okazji
Co jest grane?!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????? ONA JEST MISS FINLANDII?????
O poziomie redakcji świadczy jakość ich tekstów, więc porównanie tej Pani do redakcji nie ma sensu.|O poziomie promocji jakiegoś produktu, w tym wypadku Cities in Motion, świadczy między innymi twarz jaka ją promuje. O tyle o ile Pani J. Raymond była świetną twarzą dla swojego produktu, a i powiedziała parę ciekawych rzeczy to tutaj… ktoś odpowiedzialny za dev diary powinien dostać po D.|Wrażenia estetyczne negatywne, sama treść podobnie.|Dlaczego więc wyśmianie czegoś tak nieudanego ma być czymś złym?
To teraz czekamy na projektantkę z Niemiec! Będzie do czego porównać ;p
@Eban „O poziomie redakcji świadczy jakość ich tekstów”w tym wypadku tym gorzej dla redakcjiW newsie nie ma ani słowa o czym mówi ta babka tylko jest samo naśmiewanie się z wyglądu. Ale masz rację, ktoś powinien ją zarżnąć jak świniaka. Po co ma żyć taka szpetota.
Jak czytałem na RSSie, że „na szczęście jest ubrana” to myślałem, że pisał to ktoś z mniejszości, ale potem wszedłem na stronę i zobaczyłem zdjęcie. ;D