Pod koniec ubiegłego roku Activision zapowiedziało X-Men: Destiny – nową produkcję z mutantami Marvela. Do tej pory o grze wiedzieliśmy niewiele, może poza tym, że gracze będą zmuszeni dokonywać w niej „wyborów”. Nieco informacji przynosi jednak najnowsze wydanie magazynu Official Xbox Magazine.
W nowym numerze pisma pojawił się bowiem artykuł poświęcony X-Men: Destiny. Jego redaktorzy potwierdzają, że gracze będą musieli w trakcie rozgrywki podejmować „trudne decyzje”. Jest to szczególnie ważne, bo akcja gry osadzona jest w okresie, kiedy ludzie są negatywnie nastawieni do mutantów, a nienawiść do nich jest „nieokiełznana”. Jakby tego mało – X-Meni ponieśli „ogromną stratę”.
Oto najważniejsze informacje o grze, które znalazły się w najnowszym wydaniu Official Xbox Magazine. Standardowo – w punktach:
produkcja będzie „mroczna, dojrzała i intensywna”, sam klimat ma być znacznie dojrzalszy niż w poprzednich grach z X-Menami, choć najprawdopodobniej w Stanach Zjednoczonych X-Men: Destiny nie otrzyma klasyfikacji Mature (czyli dla dorosłych);
akcja osadzona zostanie w San Francisco podzielonym na sektory dla ludzi oraz „nieludzi”. Podział został dokonany po śmierci Profesora X (szefa X-Menów i akademii dla mutantów);
sama rozgrywka rozpocznie się w czasie trwania wiecu pokojowego mającego uhonorować Profesora. Właśnie wtedy gracze będą mogli wybrać z tłumu jedną z trzech konkretnych, wymyślonych przez twórców postaci, którą będą kierować w trakcie dalszej zabawy – każda z nich oficjalnie przy okazji premiery produkcji stanie się częścią kanonu uniwersum X-Menów. Będzie to dziecko człowieka, który całym sercem nienawidzi mutantów i uważa ich za „największą pomyłkę natury”. W trakcie prezentacji, w której uczestniczyli redaktorzy pisma, przedstawiciel Activision wybrał niejakiego Adriana Lucę.
w trakcie rozgrywki natkniemy się na tzw. „momenty decyzyjne” pozwalając podjąć nam znaczące, „trudne” decyzje. Pierwszym z nich jest wybór umiejętności, w której specjalizował się będzie nasz bohater. Wśród nich znajdą się manipulacja materią i masą ciała, atak energią oraz trzecia, nieujawniona jeszcze moc;
w grze będziemy mogli zdecydować, kto będzie naszym przyjacielem, a kto wrogiem;
w X-Men: Destiny na pewno pojawią się: Cyklop, Quicksilver, Surge, Magneto, Nightcrawler, Wolverine i Gambit. Reszta mutantów ujawniona zostanie wkrótce;
po pokonaniu danego bossa otrzymamy jego gen. Będziemy mogli wykorzystać go samemu, tym samym wchodząc w posiadanie mocy naszego przeciwnika lub dać go jednemu z członków X-Menów albo innej postaci, dzięki czemu będzie ona z nami współpracować;
wykonywanie w czasie walki odpowiednio długich kombosów uzupełni pasek Mutant Power. Dzięki niemu kierowany przez nas mutant będzie mógł wyprowadzać znacznie silniejsze ataki. Jednym z nich jest Force Pillars – umiejętność powodująca, że z ziemi wokół wrogów wyrośnie „las belek”.
Pod koniec ubiegłego roku Activision zapowiedziało X-Men: Destiny – nową produkcję z mutantami Marvela. Do tej pory o grze nie wiedzieliśmy niewiele, poza tym, że gracze będą zmuszeni dokonywać „wyborów”. Nieco informacji przynosi jednak najnowsze wydanie magazynu Official Xbox Magazine.
luubie iksmeeenów|ale gra? „mejbi,mejbi”
mejbi mintas 11 bo wolverine z 2009 był super. Jak będzie z resztą x-menów ?
Fajnie, fajnie, ale moglibyście napisać dwie rzeczy: Co to za gatunek? i Czy będzie na PC?
Zapowiada się ciekawie…
Activision?, ja już podziękuję
Mam wrażenie jakbym czytał o Vampire The Masquerade Bloodlines.
kjm9 ja chyba też
Jeszcze tylko romansów z mutantami brakuje 😀 A zapowiada się fajna gierka.
Hmm mam tylko nadzieję że to będzie coś innego niż X-men legends i inne podobne. Po zdaje się trzech prawie identycznych produkcjach znudził mi się ten typ prowadzenia rozgrywki.
@Chapka: Gatunek to RPG, prawdopodobnie z action również. Obecnie nie ma planów na PC.