Mortal Kombat: Łup, trzask, chrup – twórcy o gruchotaniu kości [WIDEO]
Rentgenowskie ujęcia gruchotanych kości w Mortal Kombat spokojnie można określić mianem Fatality 2.0, albo co najmniej 1.5. Twórcy gry podzielili się informacjami, jak "od kuchni" wygląda projektowanie scen, w których pod lupą oglądamy pękające czaszki i łamane żebra bohaterów bijatyki.
Co jak co – mrożenie i kruszenie organów przez Sub-Zero zrywa berety.
Premiera Mortal Kombat 19 kwietnia 2011.
Wideo dzięki uprzejmości IGN.
Czytaj dalej
55 odpowiedzi do “Mortal Kombat: Łup, trzask, chrup – twórcy o gruchotaniu kości [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Ten X-Ray Attack jest obrzydliwy, brutalny, makabryczny! Już go lubię. 😉
No. Petycję podpisałem. Może to coś zmieni i Mortal na PC będzie.
„Caly czas pytani o PC, rozwazamy te opcje. Jako ze korzystamy z Unreal Engine 3, konwersja z zachowaniem wydajnosci do jakosci jest wiecej jak mozliwa.” – nic wiecej o kwestiach PC nie wiadomo. Ameno ze kupilem Sonke… Ale szkoda tek kwestii z PCtem. W koncu po automatach seria gorowala wlasnie na poczciwych blaszaczkach….
Ciekawie się to zapowiada.
Ta gra nie ma nic w sobie oprócz przesadzonej brutalności, mało combosów z tego co widać i wtórność. Wolę Tekkena.