28.01.2011
Często komentowane 13 Komentarze

Operation Flashpoint: Red River – Kraj rubajjatów Charama, czyli Tadżykistan [WIDEO]

Operation Flashpoint: Red River – Kraj rubajjatów Charama, czyli Tadżykistan [WIDEO]
Nowy zwiastun Operation Flashpoint: Red River ukazuje od podszewki operację wojskową w Tadżykistanie. Co prawda nie ma w niej miejsca na wspomnianą w tytule poezję tadżyckiego poety, nie zabrakło za to malowniczych krajobrazów oraz uzbrojonych żołnierzy, starających się przewidzieć ruchy wroga.

Nie wiadomo dokładnie, kiedy ukaże się Red River – zwiastun prezentuje jedynie bieżący rok 2011.

13 odpowiedzi do “Operation Flashpoint: Red River – Kraj rubajjatów Charama, czyli Tadżykistan [WIDEO]”

  1. No i już mi się Red River „zniepodobał” graficznie. W odróżnieniu od Skiry, w Tadżykistanie jest mniej trawy i drzew, więc zaoszczędzoną moc pociśli w inne rzeczy: filtry, post-efekty i inne popierdółki maskujące w gruncie rzeczy archaiczną technicznie grafikę. Podłoże jest upiornie wprost łyse, cienie standardowo jak na next-geny oczywiście w niskiej rozdzielczości, podobnie tekstury i niska ilość polygonów na każdy model. Ech… cała nadzieja pozostaje w gameplayu…

  2. Sorry za offtopowe pytanie ale lepsza ArmA czy Operation Flashpoint??A co do trailera to czy muzyka nie kojarzy wam się z muzyką z ufo??

  3. ja w arme nie grałem ale flashpoint jest świetny dużo lepszy od black ops

  4. Pytanie: o którym Flashpoincie mówimy? Cold War Crisis czy Dragon Rising? I o której Armie? Pierwszej czy drugiej?

  5. Nono. Grafika przypomina tą z pierwszego Operation Flashpoint. Czyżby więc powrót legendy ;o|Ps. Ofc, to była ironia…

  6. wie ktoś co to za nuta leci w tle ?

  7. Tak, pozostaje tylko nadzieja w gameplay’u 😛

  8. bukazmuminkow 28 stycznia 2011 o 21:02

    nawet jeśli gra będzie cienka, to kupię soundtrack. Muzyka w tym trailerze jest świetna, aż mi ciary przechodziły ;]

  9. Albo ja mam coś ze wzrokiem, albo wy, bo mi ta grafika się podoba 😛

  10. MamCzarneSkarpetki 29 stycznia 2011 o 03:26

    I tak zdążyłem ich znienawidzić za to, że z tak świetnej gry zrobili 'prawie’ zręcznościówkę… Cóż, nie chcę być złośliwy, ale wiecie… multiplatforma i te sprawy…

  11. Nie da się fizycznie zrobić symulatora w stylu Army na konsole. no nie da się i już. Za mało przycisków na padzie. Sam mam zbindowane większość klawiszy na mojej klawiaturze i jakoś nie wyobrażam sobie przeniesienia tego na pada bez ogromnych uproszczeń. Do tego dochodzi brak mocy konsol, które zadusiłyby się zaawansowaną SI przy powiedzmy stu jednostkach na mapie wielkości województwa. Tyle w tej kwestii.

  12. ARMA 3 + Xbox 360 + Kinect = ? Ciekawe co by z tego wyszło ? 😛 |Już wspominaliście o grafice, to chciałbym takiego połączenia obu stylów (ARMA 2 i OFP DR/RR)|Z OFP DR/RR zabrać, niektóre efekty, wybuchy, dźwięki, animacje oraz niektóre elementy fizyki, a zastąpić/dodać je silnika Real Virtuality 3. Bo w ARMA 2 denerwowała mnie: animacja postaci (walka klonów, i ich ruchy), fizyka pojazdów (szczególnie gdy śmigłowiec został trafiony), wybuchów/efektów (wybuchy kiczowato wyglądały), niektóre dźwięki.

  13. a teraz przypomnijmy sobie Dragon Rising, zapowiedzi, dev diary, gameplay, i inne…|teraz mamy dokładnie to samo; ładne zapowiedzi, ciekawe urywki z gry i nadzieje że będzie lepiej.|Oj po ostatnim razie (tzn wypięciu się na fanów)…. lepiej niech tym razem się postarają lepiej

Dodaj komentarz