Shift 2 Unleashed: Dev diary o autentyczności i realiźmie [WIDEO]
Autentyczność i realizm to dwie najważniejsze cechy każdej gry wyścigowej pretendującej do miana symulatora. W Shift 2 Unleashed w pracach nad nimi pomagali tacy kierowcy, jak Tommy Milner, Edward Sandstrom oraz mistrz driftów Vaughn Gittin Jr. EA opublikowało pierwszy filmik "Z pamiętnika developera", w którym twórcy gry opowiadają właśnie o tych elementach gry.
Autentyczność i realizm w Shift 2 Unleashed:
Czytaj dalej
-
Overcooked stanie się reality show. Netflix szykuje adaptację uwielbianej...
-
Rockstar tłumaczy się ze zwolnień pracowników zaangażowanych w związki zawodowe. Mieli...
-
Donald Trump znów opóźnia wydanie Terminatora 2D: No Fate. Premiera...
-
Założyciel Rockstara o tym, dlaczego GTA 4 było najbardziej mroczną...
46 odpowiedzi do “Shift 2 Unleashed: Dev diary o autentyczności i realiźmie [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Autentyczność i realizm to dwie najważniejsze cechy każdej gry wyścigowej pretendującej do miana symulatora. W Shift 2 Unleashed w pracach nad nimi pomagali tacy kierowcy, jak Tommy Milner, Edward Sandstrom oraz mistrz driftów Vaughn Gittin Jr. EA opublikowało pierwszy filmik „Z pamiętnika developera”, w którym twórcy gry opowiadają właśnie o tych elementach.
Wie ktoś jak przenieść sie do dnia premiery shift 2 ?
[beeep] jakich mało…pododawali parę żeczy i świecą ja tam wole DIRT3
Shift 2 jest bardzo zaawansowaną i grywalną produkcją… ale i tak wolę DiRT’a 3 😀
Zobaczymy co z tego wyjdzie ale trzeba przyznać że EA nigdy nie potrafiła zrobić porządnej symulacji ,zawsze dodawała elementy prostoty aby produkt się lepiej sprzedawał i trafiał do większej liczby fanów ,liczę na dobrą symulacje ,twardą ,trudną i realistyczną jeśli tak nie będzie to pozostanę przy Dirt…
Ed3k ocb?DIRT compared to SHIFT buahahahahaha…[beeep] jakich malo to masz tam gdzie czlowiek powinien miec jednostke centralna odpowiedzialna za myslenie i normalne postrzeganie swiata! [beeep] jakich malo to cala otoczka GHYMKANY czy jak to sie tam zwie w SRICIE 3. Racing porownywac do Rally LOL.
.. który jest twardą, trudną i realistyczną symulacją?
@ mef666 Pisz po polsku. DIRT to jednak nieco inna gra od SHIFT’a, z odmienną tematyką, więc nie ma co tych gier porównywać.
@Adicreeds nie pisz o czymś o czym nic nie wiesz.
haha… ta, najbardziej zaawansowana fizyka jaka kiedykolwiek była w grze wyścigowej xD|Chyba mają tylko na myśli te gry z serii NFS 😛 |Mogą się fizyką przechwalać, ale i tak pewnie zostanie finalnie mocno uproszczona, żeby tytuł potrafił osiągnąć przynajmniej 30FPS na konsolach. Chyba, że ta fizyka będzie się tyczyć tylko wozu gracza, bo obliczanie dla wszystkich aut, będzie zabijać procka i wątpię, żeby taki staruszki x360 to udźwignął.
Zapowiada się niesamowicie
sterowanie wygląda na poprawoine względem 1 części sądząc po tym jak samochód skręca. Przed chwilą grałem sobie w jedynkę i pomimo tego że mam w nim rozegrane z 15 godzin (przeszedłem także karierę), ciągle nie mogę dobrze wyczuć sterowania… Grałem oczywiście na kierownicy, i to w miarę dobrej, bo to Logitech MOMO Racing za 350 zł. Kombinowałem z wieloma ustawieniami czułości kierowania i sprężenia zwrotnego, ale bez dobrych rezultatów. Na tym filmiku widać, że przy dużych prędkościach sterowanie…>
…wydaje się lekko toporne, ale w dobrym znaczeniu tego słowa… I mam nadzieję, że poprawią driftowanie, bo w jedynce duuużo czasu jest potrzebne, żeby znależć sobie dobry samochód i dobrze go wyczuć w tej dyscyplinie. Co do kupna dwójki, to się jeszcze zobaczy z recenzji, co i jak.|@kilka osób niżej JAK MOŻNA PORÓWNYWAĆ GRĘ RAJDOWĄ DO WYŚCIGOWEJ/SYMULACYJNEJ, czyli Dirta 3 do Shifta??? To praktycznie dwie zupełnie odmienne gry, chociaż z jednego gatunku
Shi(f)t 2, zgodzicie sie ze mna, czy tez nie?
@ema nie -_-
@ema Skoro dla ciebie [beeep] jest która miecie Forze i Gran Turismo (sam jestem prawie że fanboyem Sony ale jednak muszę to przyznać)…oraz jest jedną z najlepszych gier wyścigowych dekady (to oczywiście tylko moje prognozy jak będzie zobaczymy).
@ema- nie : tea who you yeah bunny (przeczytaj na głos z akcentem :] )|Shift 2 zapowiada się fajnie
@ema tak 🙂
@Wojciech97|Chwilunia mistrzu, kto powiedział, że shift 2 miecie na głowę GT5 i Forze.|Moim zdanie będzie to gra bardzo uproszczona, a symulacji będzie zaledwie garstka, zaczekajmy do ocen.
Oceniać grę, która nie wyszła nawet… gratulacje.
Może poczekajcie z oceną do premiery co? A nie jedni już wiedzą , że to jakiś shit będzie , drudzy że pogromca GT5 i FM3…relax people!
Nie będę go porównywać do iracing, ani rfactor, bo to inna liga, ale jeśli będzie co najmniej w połowie tak symulacyjny jak Richard Burns Rally, to będzie git.
Dla mnie się liczy dobra zabawa z grą. Obecnie zagrywam w shift 1, ale to co teraz widze jest epickie 🙂 Must Have 😀
A ja gram i gram jeszcze w Shift „jeden” i nadal nie wiem jak go ukończyć xD A tu co raz bliżej „drugi” ^^
A i oby drift był łatwiejszy niż w „jedynce” bo zupełnie nie potrafiłem go ogarnąć i odpuściłem sobie 😛
A ja lubiłem drift w shiftcie. Na początku był wymagający, ale po załapaniu stylu, to się zawody zalicza z palcem w … 😛 |Mnie najbardziej denerwowali rywale. AI było stanowczo zbyt agresywne i zachowywało się niesportowo. Prócz tego fizyka miewała dziwne odchyły, typu podbijającego się przodu podczas hamowania przed takim jednym zakrętem. Raz nawet widziałem jak opony zawisły w powietrzu 😛 |Tak czy inaczej, gra bardzo fajna jest, tym bardziej że mam ją za free 😀 Legalnie, żeby nie było…
Trudno tu odróżnić grę od realu lecz to co mi sie ni podobało w shifcie to ten sztywny model jazdy w porównaniu do Dirta 2 tam były co chwile jakieś hopki i kamyki na drodze a w Dirt 3 ma byc wszystko jeszcze lepsze a i po za tym w Dircie są lepsze widoki. Tak wiec staje przed trudnym wyborem co kupić może cos doradzicie tylko proszę o jakieś konkretne arkumęty
@Sosna46, przede wszystkim to kwestia co bardziej lubisz. Precyzyjną jazdę po zamkniętym torze, czy dzikie poślizgi na szutrze i w błocie między drzewami. Ja osobiście wybiorę Dirt’a 3, bo uwielbiam rally i jestem bardziej przekonany, że na moim staruszku będzie działać znośniej, niż Shift 2 😛
A ja bym powiedział tak… Obie serie to coś innego więc warto zaliczyć „threesome” Ty, Dirt i Shift. Ale porównanie xD
Taka podoba i jednocześnie taka daleka od rzeczywistości… Graficznie Gran Turismo 5 wygląda lepiej, bardziej realistycznie.Druga sprawa… Wypuszczanie co chwila nowej gry z tej samej serii jest zwykłym skokiem na kasę. Do tego NFS zaczyna być po prostu nudny…
@ZiZi |jedyne „threesome” na jakie może liczyć xD hehe … I keed|a porównanie werynajs 😛
Bracia!! Polacy, weźcie się kuhwa ogarnijcie…@Rayearth, widzisz gdzieś by na logo było napisane need for speed? Graficznie jak dla mnie porównywalne z GT5, czyli bez ochów i achów.
No drift, by pasował nieco łatwiejszy. Najlepszy był w GRID’zie. O to ja może poczekam na GRID’a 2 żeby się wyróżnić 😉
@mrowczak|Masz rację, jak w logo nie ma NFS tzn, że to nie jest NFS. Dzięki za pomoc w ogarnianiu się. Jesteś wielki. Najlepszy. Najmądrzejszy.
Jeśli będzie Drift taki jak w Shifcie to znowu go nie rusze nie zrobiłem ani jednego driftu w Shifcie. Wydaje mi się że bez kierownicy to tylko ludzie o nie przeciętnej upartości to zrobili.
Pointer, to coś słabo się starałeś xD Fakt, był trudny, ale jakoś szło, pod jednym warunkiem: trzeba było włączyć 1 lvl wspomagania kierownicy, bez tego rzeczywiście, bez kierownicy nie dało się tego ruszyć. Ale przed włączeniem tego, z 10 driftów skończyłem na padzie
Ja sie podnicilem..podobalo mi sie…DIRT-a napewno kupie SHIFT-a ciagle mysle..zobacze co pokaza. @mrowczak – daremne i prozne zale…szkoda czasu na rodzaj ludzki jakim jest polski naród. ZAwsze najlepsiejszy, zawsze najinteligentniejszy i zawsze wysmieje…az czasem wstyd ze sie jest polakiem.
by wypuścili jakieś demo żeby nie kupować w ciemno. W ciemno kupiłem se Shi(f)ta 1 i pożałowałem tej wydanej stówy. Karierę przeszedłem, pierwszą połowę na padzie a drugą na kierownicy. Wrażenia nijakie… Gra ogólnie kiepska. Tuning- baaardzo ograniczony, model jazdy- o d?pę rozbić. Dlatego wole poczekać na recenzje i opinie.
MUST HAVE!
Ludzie co wy chcecie od Shifta? Ja go prawie całego przeszedłem NA KLAWIATURZE, co prawda na początku było trochę problemów ale kilka wyścigów i już z górki. Drift tylko na początku był trudny, potem stał się przyjemnością. A wy tu prawicie że trzeba mieć kierownicę i nie wiem jakiego skilla…
Wygląda zabójczo, to już prawie fotorealizm. Mam nadzieję że model jazdy również będzie realistyczny i nie zrobią z tego zręcznościówki dla dzieci. I wcale nie trzeba mieć kierownicy żeby się w to bawić, jedynkę ukończyłem na 100% na padzie (drifty też) a wcale nie uważam się na wymiatacza. Narazie zapowiada się na najlepsze wyścigi na PC ale ocenimy to dopiero po premierze.
Kierownica wymagana pewnie nie jest, ale na pewno umila rozgrywkę i pozwala wykorzystać wszystkie aspekty modelu jazdy. Taka Logitech MOMO wystarczy spokojnie każdemu, kto chce po prostu się dobrze bawić, a jakaś droga to nie jest. Co do tych słynnych kierowców to…nie znam ani jednego 😉
@stig44 Ja też gram na klawie i jakoś sobie radzę. Chociaż pewnie na kierownicy byłoby przyjemniej…
,,Logitech MOMO wystarcz” co???????????? Jest wiele kierownic które nie przekraczają pół tysiąca złotych i też można pograć. To miała być rada? A poza tym to ten logitech jest gorszy od konkuręcji i wym przedziale cenowym. Logitech Driving Force GT to o wiele lepsza kierownica i tańsza o jakieś 100zł.
Chyba będę musiał iść do okulisty, bo grafika jest tak piękna,że się pewnie mi się przywidziało. A jeżeli mam dobry wzrok i wy widzieliście to samo to napiszcie w komentarzach (chcę mieć pewność jak jest z moimi oczami).
@spokoloko to DFGT jest droższe o 100 zł. Pozatym, w swojej właściwej kategorii cenowej prawie nie ma konkurencji (za wyjątkiem używanej dfgt, dfp). A tak o Shifcie, to grałem zarówno na klawie, padzie, taniej kierze z marketu (manta supreme 2), kierze „mydl mydl klas” (dfgt) jak i lepszych (g25, fanatec gt3 rs z pedałami clubsport), to jakość gry rosła z jakością kontrolera. Dwójka zapowiada się na fajną GRĘ, na to, że będzie symulacją wątpię.