01.03.2011
Często komentowane 34 Komentarze

Operation Flashpoint: Red River – nowy gameplay, śmierć leje się z niebios [WIDEO]

Operation Flashpoint: Red River – nowy gameplay, śmierć leje się z niebios [WIDEO]
W sieci pojawił się nowy gameplay z Operation Flashpoint: Red River. Film przedstawia jedną z możliwości taktycznych dostępnych graczom na polu walki - możliwość wezwania wsparcia artyleryjskiego, bombardującego wskazany cel.

Nowy gameplay z Operation Flashpoint: Red River:

34 odpowiedzi do “Operation Flashpoint: Red River – nowy gameplay, śmierć leje się z niebios [WIDEO]”

  1. W sieci pojawił się nowy gameplay z Operation Flashpoint: Red River. Filmik przedstawia mechanizm wydawania rozkazów na przykładzie wzywania ostrzału powietrznego bombardującego wskazany cel.

  2. Yarpen0Zigrin 1 marca 2011 o 13:17

    Mam nadzieję, że nie zrobią takiego gniotu jak Dragon Raising.

  3. Na nic specjalnego się nie zapowiada z materiałów, które są dostępne w sieci. Szczerze wątpię w powrót do starego OFP. Szansę trzeba dać, zobaczymy co z tego będzie.

  4. Początkowo byłem sceptycznie nastawiony do RR, ale po tym krótkim gameplayu, jestem jak najbardziej na tak…

  5. jako taktyczny FPS to ARMA2 jest nie do pobicia, a to coś leci na nazwie pierwszej części. W dodatku strasznie ograniczony port z konsoli, chyba że poprawią to w tej części.

  6. Poprzedni OP był strasznie nudny. Źle stworzony system wydawania rozkazów, powoduje (w Dragon Rising, i z tego co widzie, to tutaj też) że gra zamiast prawdziwej wojskowej operacji zamienia się w rozgrywkę szachów na świeżym powietrzu. Nie wiem, może rzeczywiście tak prowadzi się działania militarne, ale ja zdecydowanie bardziej wolę odpalić sobie stare OP:Resistance.

  7. Ten wybuch był tak słaby i mało realistyczny, że aż facepalma zrobiłem 🙂

  8. prawie zasnąłem oglądając ten filmik. NUDA !!!

  9. Źle stworzony system wydawania rozkazów ?? Wymyśl lepszy z taką różnorodnością rozkazów. Pograj sobie w Arma 2 tam zobaczysz co to jest źle stworzony system wydawania rozkazów

  10. Mam wrażenie, że to będzie crap tak jak Flashpoint…

  11. tak jak dragon rising * 😛

  12. @GaLaR – Mnie nie obchodzi co jest w Arma bo ogladam ten filmik. To po pierwsze. Po drugie, co mnie (jako gracza)obchodzi to że jest różnorodny? Żeby przekopać się do jakieś ukrytej w podmenu funkcji potrzeba ładnych kilku seknud, jeżeli nie znam wszystkiego na pamięć – a te kilka sekund w środku walki to kwestia „deda”. Ba, na pewno umrzesz, jeżeli w środku strzelaniny staniesz sobie jak gdyby nigdy nic, żeby krzyknąć – ej chłopaki zajdzcie ich z boku.

  13. dragon999999 1 marca 2011 o 15:53

    Kolejna gra dla masochistycznych wielbicieli realizmu

  14. Wow, nowy Medal of Honor 😀

  15. Wow, nowy Medal of Honor 😀

  16. Hmm może jednak coś z tego będzie!

  17. bezczeszczeniu uznanych marek poprzez próby „uprzystępnienia ich”dla większego grona odbiorców mówię NIE ! można przecież wydać nową markę

  18. @GaLaR kto normalny gra w arme2 w singla ? tutaj zabawa zaczyna się dopiero w coopie na ogromnej mapie w trybie domination 2 ;] (no i oczywiście obowiązkowe micro ;])

  19. @ dragon999999|LOL? Jakiego kurna realizmu? W nowych Operation Flashpoint jest go niewiele wiecej niz w CoD. Wydawanie Dragon Rising i Red River pod marka OFP jest tylko i wylacznie odcinaniem kuponow od swietnego oryginalu. Sam dodatek Resistance bez problemu zjada obydwa nowe tytuly Codies swoja trudnoscia, realizmem, klimatem i napieciem przy przechodzeniu kolejnych misji.

  20. @titol|Tylko, że to nie jest uderzenie artylerii, w newsie jest błąd. Skoro jesteś takim fanem „Broni Przyszłości” to powinieneś wiedzieć co to jest JDAM 🙂 Co do samego efektu graficznego to bardziej realistycznego w żadnej grze raczej jeszcze nie widziałem, choć to perfekcji dużo brakuje ;] Co do BOOM dźwiękowego to jest DO BANI!! W ogóle nie czuć, że to jest pierdolnięcie 900 kilogramowej bomby… Z odległości 250 metrów powinno kolesia śwignąc w tył jak zabawkę, a tutaj nawet ekran się nie zatrząsł.

  21. Do tego : prędkość dźwięku = 340m/s ,dległość od celu 250m 250/340=0,73s… Tutaj wybuch słychać po dobrych dwóch sekundach.

  22. @THERON23 Jak według Ciebie wygląda realistyczny wybuch? W MoH i OF:DR ujęli je w miarę dobrze.

  23. @Wadziu Skąd ty wytrzasnąłeś 900 kg? JDAM wystepuje w wersjach od 100 do 900 kg, i ten wybuch wyglądał na dwusetkę (chociarz mogę się mylić)

  24. burakgalazka 1 marca 2011 o 18:19

    Nie no fajnie/efektownie się prezentuje, widać skok jakościowy od poprzedniej części, co prawda może to już nie ta „głęboka” i klimatyczna gra co ARMA 2 czy OFP 1 ale pozytywnie 😛 |Dragon Rising ma bardziej przejrzyste Menu komend, ale uboższe. W ARMA/OFP1 można było rozkazać Kompanowi, aby zmienił broń, padł, odwrócił się w dany kierunek czy podszedł do skrzynki i uzupełnił ammo|Ale DR zbyt łatwy to nie był, na X360 odpaliłem na „Hardcore” i przeszedłem, ale brak savów wnerwiał.

  25. Panowie, nie grałem póki co ani w OFP ani w Arma dlatego mam do was pytanie, jako że od zawsze miałem słabość do działania jako snajper czy można w którejś z tych gier grać jako jeden z nich? Chodzi mi o większość gry a nie jakieś epizodyczne misje… I drugie pytanie, czy podobnie jak na tym filmiku mamy co prawda „snajperke” ale oprócz naszej roli kierujemy jeszcze całym oddziałem czy możemy się rozkoszować spokojnym wykonywaniem naszej roboty?

  26. noicojeszcze 1 marca 2011 o 18:41

    Ciekawe czy będzie lepsze od dragon rising, bo jak zauważyłem to w Empiku i w Media Expert Dragon Rising za jedyne 29 zł! No ale co się dziwić- przecież 2 miesiące po premierze polskie forum tej gry praktycznie upadło. A to chyba o czymś świadczy. No ale może w Red River zawalczy z Armą

  27. Grałem w Dragon Rising i ArmA II. Nie ma co nawet tych gier porównywać. Jeden to symulator żołnierza a drugi jest taktyczną grą jednak akcji.

  28. burakgalazka 1 marca 2011 o 19:05

    Bercik02 – w sumie to są epizodyczne misje ze snajperką (ale większość broni będzie miała na sobie ACOGi, PSO czy inne „celowniczki”), ale biorąc pod uwagę odległości walki oraz fizykę, byle żołnierz z AK/M16 (w ARMA, w OFP DR dużo mniejszym stopniu) zawstydzi niejednego snajpera z typowych strzelanek 😛 |Średnia odległość wymiany ognia w tych grach to jakieś od 100 do 400m. W ARMA gościu z PK walnął mi Heada z 400m, na stojaka/kucaka za pierwszym strzałem 😛

  29. @Bercik02 jeżeli chodzi o kampanię arma 2 i dodatek OA to tylko epizody, jednak nic nie stoi na przeszkodzie aby grać w multi z innymi polakami, zaopatrzyć się w teamspeaka i micro i bawić się z resztą ludzi w snajpera -zwiadowcę,informującego oddział o położeniu przeciwników/likwidacji ważnych celów w np. mieście gdy snajpa siedzi sobie wygodnie na górze, bierze poprawki na odległość (są nastawy celownika na odległość)i pomagać oddziałowi w mieście oczywiście słuchając czego w danej chwili potrzebują

  30. sam miałem sytuację gdy drużyna przejmująca miasto została przyszpilona przez km zamontowany na jeepie,udało im się schować za murem jednak nie mogli zlikwidować strzelca,no to mówią mi gdzie mniej więcej jest problem, ustawiam nastawy na 700m(bardzo prosto- trzy kliknięcia page-up) i likwiduje cel, a oni wdzięczni przejmują grzecznie sztab ;] takiego teamplay-u ciężko uświadczyć w innych grach

  31. @Nequit Dokładnie 225kg, 450kg i 900kg 🙂 Patrząc jak calutka wioska zostaje w ułamku sekundy zakryta w tumanach piachu mogę śmiało stwierdzić, że jest to największa wersja. Zresztą dlaczego panowie z Codemasters mieliby się ograniczać z to jakiś tam małych bombeczek 🙂

  32. wow:)

  33. @wadziu Racja, źle se skalę przyjąłem, myślałem że bliżej stoją. http:www.liveleak.com/view?i=0eb_1245263218

  34. titol Gdybym nie widział to bym się nie odzywał prawda? Myśl logicznie.|Nequit Jak według mnie wygląda realistyczny wybuch? Co za głupie pytanie, realistyczny wybuch to realistyczny wybuch każdy go widział w jakimś programie o broni chyba nie? Zwłaszcza, że jak tutaj poniżej koledzy gracze napisali ta bombka to wersja najpewniej 900kg. Gdzie fala uderzeniowa ja się pytam?

Dodaj komentarz