
Starfield w końcu pokazany światu. Tylko na pecetach i Xboksie [WIDEO]
W końcu się doczekaliśmy!
Obecność Starfielda na E3 wyciekła już jakiś czas temu, więc dzisiejszy zwiastun nie był chyba dla nikogo zaskoczeniem. Co w żaden sposób nie umniejsza mojej ekscytacji!
Zgodnie z oczekiwaniami tytuł będzie exclusive’em platform Microsoftu i zagramy w niego w przyszłym roku.
Akcja gry osadzona będzie 300 lat w przyszłości. W rozmowie z The Telegraph Todd Howard zdradził, że Starfield będzie przypominać Skyrima pod względem struktury rozgrywki.
Starfield trafi na pecety, Xboksa One i Xboksa Series X/S 11 listopada 2022.

Czytaj dalej
-
Dodatkowe klany jednak za darmo. Naciski graczy na twórców Vampire: The...
-
Subnautica 2 z prezentacją pierwszego Lewiatana. Twórcy pokazują ogromną kałamarnicę,...
-
Wygląda na to, że Yakuza Kiwami 3 zostanie wkrótce zapowiedziana. Fani...
-
Skate. oficjalnie wylądował w early accessie, jednak nie obyło się bez złamań....
8 odpowiedzi do “Starfield w końcu pokazany światu. Tylko na pecetach i Xboksie [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Chyba jednak w przyszłym roku 😉
11/11/22 – data premiery pokazana w trailerze 😛
Ok, data ładnie ukazana i tyle. Trailer nic nie mówi. Ładny cinematic, coś tam o kosmosie, będzie strzelanie…mhm, no super. Ale niemal 1.5 roku mają na pokazanie czegoś konkretnego.
Rowniótko jedenaście lat po skyrimie 😉
Uwielbiam, gdy Todd Howard wychodzi na scenę, roztacza przed nami wizję czegoś niesamowitego, a później kończy się na pokazaniu teasera z dokładnie zerową zawartością faktycznej rozgrywki. „Starfield pokazany światu”? No nie wydaje mi się. Ale, hej, przynajmniej jest data premiery.
nie wiem, wizja niby spoko ale przerabialismy to juz z F76. wizja miazdzyla jajca a jednak wiemy co sie wydarzylo. poczekam ale jakby to byl taki maly skajrimik w kosmosie to bym sie nie pogniewal
Ktoś może wie, o co im chodzi z tym „25 lat w produkcji”?
@Eldred – z tego co kojarze to pierwsze plany powstaly 25 lat temu, chyba Todd cos mowil ze „zawsze chcieli stworzyc space-sim-rpg”