Fallout 76: PraFallout prezentuje (w 4K!) uroki Wirginii Zachodniej [GALERIA]
![Fallout 76: PraFallout prezentuje (w 4K!) uroki Wirginii Zachodniej [GALERIA]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/453a82f3-7994-4987-9b00-af937b55886a.jpeg)
Aż do E3 wiedzieliśmy jedynie, że Fallout 76 to „jakiegoś rodzaju gra sieciowa”. „Jakiego” nie zdradził ani pierwszy zwiastun, ani pierwszy fragment rozgrywki. Szczęśliwie podczas porannej konferencji Bethesdy dowiedzieliśmy się o nowej odsłonie sporo. Ta ma być prequelem i toczyć się w Wirginii Zachodniej (czterokrotnie większej niż obszar znanego z czwartej odsłony Bostonu). Siedemdziesiątka szóstka zaprosi do wspólnych gier przynajmniej kilkudziesięciu ludzi (choć, rzecz jasna, da się nam ograć również w pojedynkę). Po więcej szczegółów odsyłam w to miejsce.
Jako że jeden obraz znaczy ponoć więcej niż tysiąc słów, oszczędźmy sobie pisania/czytania kilkuset tysięcy znaków i po prostu spójrzmy na pierwsze screeny.
Gra zadebiutuje (na PC, PS4 i XBO) już 14 listopada.
Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Fallout 76: PraFallout prezentuje (w 4K!) uroki Wirginii Zachodniej [GALERIA]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Na ewidentnego gwiazdora wyrasta leniwiec wielkości niedźwiedza.
Leniwiec z grzybkami na plecach mnie urzekł 🙂
Wygląda ładnie, ale nie wiadomo co z tego wyjdzie, skoro gra idzie w online.
Mam parę zastrzeżeń.|1. Lore Fallouta został już totalnie olany. Na screenie widać ADVANCED Power Armor, który powstał w 2220 roku! Obecność Deathclawów można jeszcze uzasadnić, bo pierwsze egzemplarze powstały jeszcze przed wojną, ale ich ilość powinna być minimalna.|2. Ghoul wygląda jak Gollum.|3. Leniwiec wygląda jak Deathclaw porośnięty futrem.|Ogólnie to najprawdopodobniej będzie słaby Fallout, ale solidna gra jak 4.
Włączyłem sobie trailer i w pewnym momencie zobaczyłem napis… Super Mutant Enforcer… w 2097.. Wiem, że istniał Vault 87 skąd powychodziły istoty zmienione przez FEV, ale jak nie znajdą jakiegoś porządnego wyjaśnienia, to…. eh ręce opadają.
Mówiłem sobie, że tę część oleję, ale jednak wygląda to kozacko 🙂 Jeśli dojdzie do tego opcja gry ze znajomymi, to szykuje się pierwszorzędna zabawa.
@Scorpix Coś w tym jest, bo nawet Mistrz zaczął „masową produkcję” supermutantów wiele lat później.
Todd tego nie potwierdził, ale z racji ciągłego połączenia online, widmo braku wsparcia dla modów z nexusa jest bardzo możliwe, bo mogą to argumentować brakiem zgodności pomiędzy graczami z modem i bez (co dla mnie jest idiotyzmem, bo WarThunder tak jest i reszta po prostu nie widzi teojego skina)
Grafika z Leniwcem…|https:i.gr-assets.com/images/S/compressed.photo.goodreads.com/hostedimages/1380408358i/798803.jpg|:)
@Scorpix, niestety, ale bethesda wymyśliła sobie bajkę co do zbroi Enklawy i powstała ona przed wojną przez korporacje Nuka Coli. Tak, też uważam to za kretynizm i osobiście wszystkie „Fallouty” od tej firmy nie zaliczam do kanonu. Ogólnie rozumiem wszelkie mutacje fauny przez te lata, no bo Krypta 13 otworzyła się grubo, a tutaj 20 lat i już ktoś w piwnicy w domowym zaciszu uruchomił własną fabrykę z FEV i zaczła wrzucać ludzi, bo Todd Howard kazał.
Nie porównujcie pancerza X-01 do pancerzy Enklawy. Tak jak wspomniał @Osioł X-01, do którego mamy dostęp od Fallout 4 jest efektem współpracy wojska i Nuka-Coli. Z czego ta ostatnia, jeśli dobrze kojarzę, tak naprawdę tylko go zafundowała.|Nie ciskajcie w Bethesdę pomidorami tylko dlatego, że wymyśla coś nowego.|Z jednej strony rozumiem hejt na obecność supermutantów. Przynajmniej dopóki nie dowiemy się, jaką wymówkę Todd nam zafunduje.|Z drugiej zaś – dodawanie nowych broni, pancerzy czy potworów (C.D.)
jak najbardziej popieram, bo i po co ciągle trzymać się tej samej zawartości, którą mieliśmy w poprzednich grach…