Cuphead wciąż niebywale popularny

Cuphead wciąż niebywale popularny
Autorzy ponownie chwalą się wynikami sprzedaży.

W zeszłym roku niepozorny Cuphead zadziwił świat, sprzedając się w dwóch milionach kopii, pomimo dość niszowej zdawałoby się natury. Czas pokazał, że to jeszcze nie wszystko, na co stać dzieło studia MDHR. Szczęśliwi autorzy poinformowali, że tytuł znalazł już łącznie ponad 3 miliony domów. Z tej okazji zdecydowali się na 20% obniżki na Steamie i w sklepie Microsoftu.

Wielbiciele filiżankogłowego wiedzą już zapewne, że w przyszłym roku będą mogli wybrać się na nową wyprawę. Wszystko za sprawą DLC pod tytułem The Delicious Last Course.

5 odpowiedzi do “Cuphead wciąż niebywale popularny”

  1. Autorzy ponownie chwalą się wynikami sprzedaży.

  2. @SqUeZy Ja bym powiedział raczej że to dość oczywiste że coś aż tak wyróżniającego się od innych gier sprzedaje się tak dobrze

  3. Twórcy tworzyli grę inaczej niż inni, gra wyróżnia się na tle innych i czerpie inspirację z klasycznych animacji których już się tak nie robi. Gra na premierę działa bezbłędnie i jest skończona w całości bez dlc a te dopiero za jakiś czas się pojawi. Oryginalny pomysł na co niewiele twórców się decyduje a wydawcy tym bardziej nie zatwierdzają. Jak na zapaleńców sukces murowany jak nie zawalą przy produkcji.

  4. Widać gracze szukają czegoś nowego do ogrania. Większość gier wychodzących w ostatnich latach to odgrzewane kotlety. Rzadko kiedy trafi się coś nowego i innowacyjnego.

  5. Bo to dobra gra jest [głosem Bogusia]

Dodaj komentarz