Control: W jednej z misji pobocznych spotykamy… Hideo Kojimę [WIDEO]
![Control: W jednej z misji pobocznych spotykamy… Hideo Kojimę [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/fab0f065-d237-4145-ad80-9216615d3677.jpeg)
Remedy swoją najnowszą produkcją pokazało, że wciąż jeszcze ma to coś. Gra została świetnie przyjęta, a jej premierowy zwiastun prawie odciągnął mnie od WoWa. W tytule ukryto zresztą sporo smaczków (ot, choćby tony nawiązań do Alana Wake’a), a w pewnym momencie rozgrywki możemy wykonać misję poświęconą samemu Hideo Kojimie.
Wcielił się on w rolę Yoshimiego Tokui, doktora, którego nagranie znajdujemy w jednym z laboratoriów. Gdy postanowimy go odsłuchać, rozpocznie się zadanie wyglądające jakby żywcem wyjęte z umysłu twórcy Metal Gearów. Co ciekawe, ponieważ Kojima wypowiada się tylko po japońsku, za tłumacza służy mu… Aki Saito, szef marketingu japońskiego studia. Sami zresztą zobaczcie jak wygląda cała misja:
Sympatyczne, prawda? A kto wie, jak wiele easter eggów ukryli jeszcze developerzy w swojej grze.
Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “Control: W jednej z misji pobocznych spotykamy… Hideo Kojimę [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
No dobra, słyszymy tylko jego głos, ale zawsze coś.
Dlaczego na cda nie ma newsa ze Control na ps4 i xone chodzi w 10-15 fps i 900p? Gra jest niegrywalna na podstawowych konsolkach 🙂
@konio52 Wkrótce będzie recenzja na stronie. Na PS4 Slim momentami grać się nie da, na PS4 Pro jakoś idzie, ale faktycznie jest tragedia.
@Ninho gram na Pro, przeszedłem 6 z 10 głównych misji oraz większość dostępnych do tego momentu side questow, fpsy poniżej 30 spadły mi dosłownie w jednym miejscu (zresztą kilkukrotnie – mail room w pierwszej lokacji), a tak gra jest bardzo stabilna, nawet gdy na ekranie dzieje się sporo. Ewentualnie przycięcia występują przy kończeniu głównych misji, ale jest to freeze na ok. 5 sekund a potem gra się dalej dobrze.
Hmm a to ja myślałem że tylko mi gra działa w 20 fps?? Rozumiem skopać optymalizację na pc ale żeby na konsolach??!! hmm no w sumie kiedyś podobnego wyczynu dokonał ubisoft z AC Unity:)
@fanboyfpsow|Tyle, że jednak skala Unity była „nieco” większa niż Control i faktycznie miało tam co zjadać te fpsy. Z drugiej strony, wchodzę na Metacritic i widzę bardzo wysoką średnią ocen na konsolach, więc albo problem nie istnieje, a wy kłamiecie, albo recenzencka rzetelność to dziś co najwyżej średnio zabawny oksymoron.
@Shaddon,|Z drugiej strony, od uzytkownikow srednia 7.0, sprawdzilem recenzje, tak 2/10 z tych negatywnych od uzytkownikow wspomina spadki plynnosci. Albo uzytkownicy konsol sa mocno przyzwyczajeni do tych spadków, albo nie sa tak bardzo odczuwalne.
faktycznie powyższa misja jest jak esencja mgsów, .. i sam kojima xd
W sumie to ja w Wiedźmina 3 grałem w „filmowych” 10-24 klatek w okienku wielkości listu, a i tak mi się gra podobała dzięki fabule, a Remedy akurat w tworzeniu historii jest świetne więc może jest podobnie