Detroit: Become Human – Wymagania sprzętowe nieco się zmieniły od pierwszych zapowiedzi

Detroit: Become Human – Wymagania sprzętowe nieco się zmieniły od pierwszych zapowiedzi
Ale przynajmniej nie potrzebujemy już GTX 1080 do grania.

Co by nie mówić o produkcjach Quantic Dream, bez wątpienia mają swój styl (grafomański, bo grafomański), dlatego tym bardziej szkoda, że przez lata poznać je mogli tylko posiadacze konsol Sony. Na szczęście na początku tego roku studio ogłosiło, że zamierza przenieść stworzone przez siebie gry na pecety. Na pierwszy ogień poszedł Heavy Rain, później dostaliśmy Beyond: Two Souls, a w tym tygodniu na komputery zawita najnowsze dzieło studia, Detroit: Become Human.

W momencie zapowiedzi developerzy podzielili się z nami również informacją, jakiego sprzętu będziemy potrzebować do odpalenia ich tytułów. Pewne kontrowersje wzbudził GeForce GTX 1080 widniejący w konfiguracji zalecanej, ale wygląda na to, że Quantic Dream nieco popracowało w międzyczasie nad optymalizacją… chociaż nie do końca. Oficjalne wymagania sprzętowe prezentują się teraz tak:

Od marca więc jeszcze wzrosły (zwłaszcza minimalne), a jedynym zyskiem dla graczy jest GTX 1060 zamiast 1080. Warto też zaznaczyć, że wbrew początkowym zapowiedziom do zabawy wymagany będzie Windows 10.

Detroit: Become Human kupicie już 12 grudnia (czyli jutro) na Epic Games Store za 139zł.

6 odpowiedzi do “Detroit: Become Human – Wymagania sprzętowe nieco się zmieniły od pierwszych zapowiedzi”

  1. Akurat wczoraj RDR2 spalił mi leciwego R9 290 więc jest okazja na nieznaczny upgrade 😛

  2. tak się zmieniło, że muszę kupić nowego kompa

  3. @Dyzio19 okazja była cały czas, tylko pretekstu brakowało xD

  4. @Muidus Wymagania zapewne zawyżone tak jak zawsze.

  5. Mega dobra gra którą właśnie kończę ogrywać na PS4. Dla mnie mocne 8.5/10

  6. łatwiej podnieść wymagania niż lepiej zoptymalizować…

Dodaj komentarz