Wiedźmin: Wideo z wczesnej wersji pierwszej części [WIDEO]
![Wiedźmin: Wideo z wczesnej wersji pierwszej części [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/843dbbe3-db5f-4cc9-94a0-22f1dfc3cccb.jpeg)
Materiałów z powstawania Wiedźmina od CD Projekt Red przez lata wiedzieliśmy naprawdę sporo, ale nie znaczy to, że kiedykolwiek nam się to znudzi. Przedwczoraj jeden z autorów pierwszej części Ryszard Chojnowski (znany również jako Rysław) podzielił się z fanami screenami z wersji gry z 2003 – czyli tej jeszcze sprzed przesiadki na znany z Neverwinter Nights silnik Aurora.
Nie potrzeba było wiele czasu, aby twórca znalazł na dysku kolejne zapomniane materiały. Tym razem w facebookowym poście pokazał niespełna półminutowe wideo przedstawiające build z 2004, więc już po zmianie engine’u. Geralta wciąż nie odnotowano.
Dodatkowo Chojnowski ogłosił, że znalazł kolejne wersje pisanego przez niego dokumentu projektowego i pierwszy scenariusz autorstwa Jacka Komudy oraz Maćka Jurewicza. Jak zapowiedział, w miarę możliwości będzie się nimi z nami dzielił.
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Wiedźmin: Wideo z wczesnej wersji pierwszej części [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Tym razem możemy zobaczyć, jak prezentowała się produkcja w 2004 – jeszcze przed nadejściem epoki Geralta.
W tej wersji gry widać ogromne podobieństwo do Neverwinter Nights. Same animacje, oświetlenie to charakterystyczne zwalnianie postaci przed dotarciem do celu. W KOTORze też to było zauważalne. 🙂
@GGrzebyk < Bo gra 1 Wiedźmin była na tym samym silniku robiona co Never Winter Nights czy pierwszy chyba też Dungeon Siege 😉 https:www.youtube.com/watch?v=g18GgD-SNzM i za pierwszym razem był pomysł aby to była gra sterowana jak w dwóch wyżej wymienionych tytułach
@Mortem Silnik Aurara pojawił się później, prezentowa wersja była robiona na enginie Calaris napędzającym pierwszego Mortyra. Silnik graficznych został zmieniony po przeniesieniu prac z Łodzi do Warszawy.
@goliat wg autora posta jest to już Aurora…