Green Hell: W tydzień od wprowadzenia co-opa sprzedaż wzrosła prawie o połowę
Produkcja polskiego Creepy Jar przypomina szczęśliwe czasy, kiedy jedynymi chorobami jakimi należało się martwić, były stare, dobre dyzenteria i malaria. Na szczęście już od tygodnia przetrwanie w amazońskiej dżungli możemy uskuteczniać również w towarzystwie – i wszystko wskazuje na to, że to najlepsze co spotkało domorosłych podróżników od czasu wynalezienia toniku.
Tytuł wzbogacił się o czteroosobowy tryb kooperacji, co momentalnie zwiększyło atrakcyjność produkcji wśród użytkowników Steama. Jak poinformowali w komunikacie giełdowym twórcy, Green Hell od 7 kwietnia znalazł 180 tysięcy nowych nabywców – łącznie gra sprzedała się więc już w liczbie ponad 580 tysięcy kopii (gra debiutowała w sierpniu dwa lata temu).
Poniżej znajdziecie zwiastun co-opa:
A skoro już tu jesteście, żal byłoby nie wypróbować gry paragrafowej, którą przygotował dla was Ninho, prawda?
Czytaj dalej
-
Napoleoński soulslike na nowym zwiastunie. Polskie Valor Mortis prezentuje horror...
-
Xbox z kolejną podwyżką cen? Microsoft podobno nie przygotował się na zmiany...
-
Stellar Blade 2 nie tylko dla Sony. Twórcy potwierdzają, że powstający sequel...
-
Premiera remake’u Assassin’s Creed 4: Black Flag wcześniej niż...
2 odpowiedzi do “Green Hell: W tydzień od wprowadzenia co-opa sprzedaż wzrosła prawie o połowę”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Czy jest tam opcja modyfikacji swojego wyglądu? Bo trzech niemal identycznych chłopaków z tymi plecaczkami wygląda jak wycieczka szkolna.
Fakt, wygląd postaci ma tu kluczowe znaczenie.