The Last of Us: Part II – Porównanie wirtualnego i realnego Seattle [WIDEO]

The Last of Us: Part II – Porównanie wirtualnego i realnego Seattle [WIDEO]
Z grubsza to samo, tylko trochę zarosło.

Nowe przygody Ellie wywołały sporo kontrowersji, bo ile media przyjęły grę z zachwytem, zachwalając ją pod niebiosa, gracze okazali nieporównanie bardziej krytyczni, o czym możecie przekonać się TUTAJ. Jakkolwiek by jednak nie oceniać warstwy fabularnej, o którą w większości toczy się spór, jakość odwzorowania charakterystycznych punktów Seattle w wirtualnym świecie budzi uznanie. Na kanale ElAnalistaDeBits ukazał się filmik, dzięki któremu fakt ten mogą docenić nawet osoby, które nigdy w amerykańskim mieście nie były.

11 odpowiedzi do “The Last of Us: Part II – Porównanie wirtualnego i realnego Seattle [WIDEO]”

  1. Z grubsza to samo, tylko trochę zarosło.

  2. skurczybyczek666 20 czerwca 2020 o 12:14

    @Cursian:|”okazali nieporównanie” – „okazali się nieporównanie”.

  3. To niech pokażą, jak to teraz ta ich wspaniała, lewicowa utopia wygląda – jak wygląda CHAZ. Jak ta ich majorzyna dalej będzie twierdziła, że się nic nie dzieje, to Seattle zacznie przypominać to z gry szybciej, niż można byłoby się spodziewać.

  4. Przed najazdem antify i po.

  5. Teraz wszyscy się pucują o prawa autorskie – zapłacili architektom i właścicielom nieruchomoiści? @Dethkarz No w punkt. Szanuję.

  6. Wydaje mi się, że przesadzili z tą zielenią w tych miejskich rejonach, tak zarośnięta metropolia to jakieś 30 lat później, a od pierwszej części ile minęło 10 lat góra 😛

  7. @Rychu111111 Od śmierci Sary do czasu akcji jedynki – 20 lat + rok. Od jedynki do dwójki 4-5 lat, więc prawie.

  8. zabawne jest to, że rzeczywistość ma bardziej intensywne nasycone i kolorowe barwy niz gra 🙂

  9. zwłaszcza trawa i roślinność w tej grze ma dziwny kolor, zero w tym życia. może zamysł artystyczny ale dziwnie to wyglada.

  10. @ckm100 |No dobra 26 lat to i tak wciąż przesadzona sprawa z tą dzikością natury.|Tak jak odniósł się Hagan, od katastrofy w Czarnobylu minęło 34 lata a chodniki tam są widoczne :D|No ale może czepiam się zbytnio, przecież to Ameryka hehe 😛

  11. Fallschirmjager 22 czerwca 2020 o 04:09

    Ja przede wszystkim nie widzę tej graficznej rewolucji, może dlatego, bo rozpuścił mnie pod tym względem rdr2. Mniej więcej to samo a nawet mam wrażenie, że rdr2 zjada tę grę graficznie na śniadanie. Tylko modele nieważnych npc są w rdr2 jakby na odwal się. DETHKARZ w sedno 😉

Dodaj komentarz