24.07.2020
5 Komentarze

The Medium: Gameplay z nowego horroru Bloober Team [WIDEO]

The Medium: Gameplay z nowego horroru Bloober Team [WIDEO]
Zabawa na podzielonym ekranie w pojedynkę? Brzmi intrygująco.

Microsoft naprawdę wierzy w krakowskie studio. Rok temu gigant postawił w końcu na Blair Witch, poświęcając podczas swoich pokazów grze sporo miejsca, teraz podobnie jest z The Medium – nowy projekt Blooberów jest jednak o wiele większy i bardziej ambitny.

W grze wcielamy się w tytułowe medium próbujące rozwikłać zagadkę stojącą za wydarzeniami w tajemniczym opuszczonym hotelu. Nasze zdolności pozwalają nam spoglądać pod powłokę rzeczywistości, dzięki czemu dostrzegamy inny, znacznie mniej przyjazny wymiar duchowy. Stąd – i to jest najbardziej rozpoznawalna cecha The Medium – grać będziemy równolegle w dwóch światach (akcentować ma to zresztą „podwójna ścieżka dźwiękową”, za którą odpowiadają Akira Yamaoki i Arkadiusz Reikowski). W ruchu wygląda to dość oryginalnie, ale faktycznie pozwoli to chyba na ciekawe eksperymenty z zagadkami.

Podczas wczorajszej konferencji Microsoftu obejrzeć mogliśmy zwiastun prezentujący jedynie fragmenty samej rozgrywki. Dużo więcej kryje się w wypuszczonym nieco później wideo ukazującym właściwą zabawę.

The Medium na pecety i Xboksa Series X trafi w okresie świątecznym. O grze możecie przeczytać w obecnym numerze CD-Action.

5 odpowiedzi do “The Medium: Gameplay z nowego horroru Bloober Team [WIDEO]”

  1. Zabawa na podzielonym ekranie w pojedynkę? Brzmi intrygująco.

  2. Trochę mnie śmieszą scenariusze typu:|- O nie, to Ważne Urządzenie Elektryczne jest odcięte od prądu!|- Nie martw się, użyję mojej Elektrycznej Mocy żeby je naładować!||- Hura, już działa!|Przecież oczywiście każde urządzenie elektryczne, które zostało odcięte od swojego źródła zasilania ma w sobie ukryty akumulator czy inne baterie, które można bez problemu naładować kompletnie randomowym piorunem kulistym.

  3. Ale prócz tego zapowiada się bardzo ciekawie 🙂

  4. Ostatnie 20 sekund gameplayu – dlaczego te oczy są takie „martwe” i nienaturalne? Słabo to wygląda. |Poza tym, PONAD dwudziestoletni Soul Reaver załatwił kwestię alternatywnych wymiarów zdecydowanie lepiej ;).

  5. Nie wiem czy mi pasuje takie granie w podzielonym ekranie, myślę że dużo lepiej i bardziej klimatycznie byłoby po prostu swobodne przełączanie między światami. Czas pokaże

Dodaj komentarz