rek

The Outer Worlds: Peril on Gorgon – Ponad 10 minut z pierwszym dodatkiem do gry Obsidianu [WIDEO]

Premiera już na dniach!

Obsidian ma sporo na głowie (rozwijanie Grounded, osadzone w świecie PoE Avowed oraz tajemniczy projekt Josha Sawyera), ale nie zapomina o swoim ubiegłorocznym hicie – The Outer Worlds. Po prawie roku od premiery gra otrzyma swoje pierwsze rozszerzenie zabierające nas na asteroidę Gorgonę.

Jak wiemy z zapowiedzi, na tytułowym kawałku skały znajdują się opuszczone placówki Kosmoluba. Sama Gorgona malowniczo opisywana jest jako najbardziej ambitne i katastrofalne przedsięwzięcia naukowe w historii całej kolonii: w ciemno możemy więc założyć, że nudzić się raczej nie będziemy. Potwierdzić to może nowy gameplay, podczas którego reżyserka Carrie Patel dorzuca od siebie kilka słów komentarza na temat dodatku.

Peril on Gorgon ukaże się 9 września. To pierwsze z dwóch fabularnych DLC zaplanowanych dla The Outer Worlds.

12 odpowiedzi do “The Outer Worlds: Peril on Gorgon – Ponad 10 minut z pierwszym dodatkiem do gry Obsidianu [WIDEO]”

  1. Widziałem ten game play, czytałem overview i, szczerze mówiąc, nie widzę większego sensu robienia dodatk(ów)u do tej gry – nie dowiemy się niczego nowego, wątpię, żeby dodali wybory, które wpłyną na grę, kiedy nawet w podstawce ważne wybory nie zawsze były brane pod uwagę (q z „kosmitami” i jego zakończenie, gdy się wysłało panią doktor do pomocy Wellsowi), a nawet jeśli, tło jest już ustawione i właściwie nic, co zrobimy tego nie zmieni. Walka nie jest jakoś pociągająca, przeciwnicy to dalej reskiny itd.

  2. Zgadzam się, że to nie gra którą chce się odpalić znowu żeby zagrać w DLC. Ale gdy najdzie kogoś ochota by zagrać znowu w Outer Worlds (co u mnie powinno wypaść gdzieś za rok), posiadanie nowej zawartości jest spoko.

  3. Mówiąc „niczego nowego” miałem na myśli fakty ustalone w podstawce – korporacje są złe, zamieniły cały system w jedno wielkie laboratorium doświadczalne i wolą zajachać wszystko (i wszystkich) na amen, niż przystopować i wprowadzić zmiany, które pozwolą wszystkim przetrwać i kontynuować egzystencję w Halcyon.

  4. Straszny średniak, sprzedał sie tylko dlatego, że trafił w czas w którym była wielka posucha w grach RPG tego typu. Questy i mechanika robione na kolanie, oby twórcy gier nie szli w tę stronę

  5. @Gavriel6 mam wrażenie, że masz za duże oczekiwania? W sensie, jasne, mogłoby zmieniać kontekts szerszej historii, dodać nowe zakończenie czy coś, ale… przecież nie musi. Te najlepsze DLC które pamiętamy tak robią, ale nie ma nic złego w DLC który daje nam po prostu więcej tego samego. Nowy towarzysz i misja na pozyskanie go w Mass Effect 2. Zasadniczo każde DLC do New Vegas. Tutaj, to nowy korporacyjny fuckup do poznania i załatwienia w ten czy inny sposób. Nie ma fajerwerków, ale jest w porządku.

  6. Oczekiwałem dużo, bo po Obsidianie spodziewałem się czegoś ciekawszego pod kątem fabuły, świata przedstawionego, dialogów, bohaterów.. a stworzyli poprawny, ale średni, ugrzeczniony i zachowawczy, a przez to nieciekawy, idealny produkt korporacyjny. Dość ironiczne, biorąc pod uwagę tematykę gry.

  7. 3 podejścia i 3 razy nie dałem rady ukończyć głównego wątku. Chyba już nie dam rady, a trzeba zaznaczyć, że grałem we wszystkie liczące się RPG od czasów pierwszego Baldura. Drugą grą której nie ukończyłem był Mass Effect Andromeda. Nie pojmuję zachwytów nad tą grą, może porównując z Falloutami wypada nieźle, ale wszystko w takim porównaniu wypada nieźle.

  8. CzlowiekKukurydza 1 września 2020 o 14:25

    Ciekawe kiedy drugie dlc? Równolegle z premierą na steamie? Wydaje mi się, że kupię dość szybko. Lubie takie niewymagające gry.

  9. Heh, „wole gry dla mniejszosci ludzi, a nie dla mas”, kiedy to akurat wiekszosc mainstreamu wychwala TOW pod niebiosa… Mam nadzieje, ze nowe CDA.pl da opcje umieszczania zdjec, bo Palpatine mowiacy „Ironic” pasowalby tu idealnie.A za samo DLC podziekuje; poczekam na Avowed i projekt Josha, zeby sie przekonac, czy nie wszystek Obsidian umarl 😉

  10. Grałem. Gra taka o se. Do Disco Elysium to to do pięt nie dorasta

  11. shrbr, mówiąc szczerze ja wolę to niż disco elysium. Ta druga w ogóle jakoś nie przypadła do gustu.

  12. @lastmanstanding XDD to żeś powiedział, nawet twórcy The Outer Worlds powiedzieli na twitchu, że jest to gra skierowana bardziej do caualowych graczy z prostą mechaniką i lekką fabułą :D. Nie mówie, że to źlę, nie każdy jest hardcorowcem wychowanym na baldurach i innych RPG D&D, potrzebne są też gry dla bardziej niedzielnych graczy. Problemem było to, że ludzie po obsyidanie spodziewali się czegoś bardziej złożonego/rozbudowanego. Zrobili grę dla większości graczy, Ty się w tym odnajdujesz, my nie i tyle.

Dodaj komentarz