Respawn opuścił dyrektor kreatywny. Pracował nad nową grą singleplayer

Respawn opuścił dyrektor kreatywny. Pracował nad nową grą singleplayer
Mowa o autorze legendarnej misji z Czarnobyla w Call of Duty: Modern Warfare czy „No Russian” z Modern Warfare 2.

Po odejściu w grudniu zeszłego roku z Respawn Entertainment odpowiedzialnych za Apex Legends Chada Greniera oraz Jasona McCorda studio opuściła kolejna osoba. Mohammad Alavi ogłosił na swoim koncie na LinkedInie, że odchodzi z firmy.

Informując o odejściu, Alavi nie ukrywał, że to dla niego koniec pewnej ery i czuje, jakby zostawiał rodzinę. Jednocześnie jest podekscytowany nowymi możliwościami. Nie wiadomo jeszcze, gdzie będzie pracować.

Kariera Alaviego rozpoczęła się w Infinity Ward. Tam dał się poznać jako uzdolniony projektant i był odpowiedzialny za legendarne poziomy: dziejące się w Prypeci „All Ghillied Up” oraz rozpoczynające właściwą grę „Crew Expendable” (misja na statku) z pierwszego Call of Duty: Modern Warfare czy kontrowersyjne – ale i pamiętne – „No Russian” z Modern Warfare 2.

Po założeniu przez Jasona Westa Vince’a Zampellę Respawn Entertainment szybko dołączył do dawnych kolegów. W studiu jako senior designer zajmował się serią Titanfall, później zaś stanął na czele zespołu odpowiedzialnego za narrację w Apex Legends. W marcu zeszłego roku został mianowany dyrektorem kreatywnym nowego tytułu single player firmy. Niestety, zamiast jakichkolwiek informacji o grze, co i raz docierają do nas wieści o kolejnych osobach, które rezygnują z pracy w Respawn.

Niemal w tym samym czasie o zakończeniu współpracy ze studiem poinformował Chris Hughes, który od czerwca pełnił funkcję QA managera w Singleplayer Incubation Team. Obaj panowie spędzili w Respawn 11 lat, czyli byli w nim praktycznie od momentu założenia studia.

Mohammad Alavi w lipcu informował że Respawnie „mały, ale ambitny” zespół zabrał się za tworzenie „nowej przygody dla jednego gracza”

Dodaj komentarz