Ghost Recon Breakpoint: Koniec wsparcia Ubisoftu

Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint to produkcja, której daleko do ideału, o czym wiedzą nawet sami developerzy. Przełożyło się to również na rozczarowującą sprzedaż. Twórcy próbowali ratować grę, oferując nową zawartość w ramach niezliczonych darmowych weekendów (no w zasadzie zliczonych, łącznie chyba 4) i aż 11 aktualizacji. Najwidoczniej nie przyniosło to upragnionych rezultatów, gdyż studio zdecydowało się zakończyć wspieranie tytułu. Zresztą jeśli spojrzy się na oceny, to raczej nikogo to nie zdziwi.
Jeśli wciąż spędzacie w grze kolejne godziny, to nie musicie się jednak łapać za głowę, gdyż serwery pozostaną aktywne. Po prostu nie liczcie na nową zawartość. Breakpoint miało problemy już od samego startu i koniec wsparcia był tylko kwestią czasu, choć sądzę, że dwa i pół roku to i tak całkiem niezły wynik.
Ubisoft potrafił wskazać część problemów, na które cierpiało Breakpoint, i dość znaczącym był brak własnej tożsamości gry. Przez decyzje, jakie podjęło studio podczas projektowania, trudno jednoznacznie określić, w jakim kierunku produkcja tak naprawdę zmierzała – i gracze szybko to wychwycili.
Ghost Recon Breakpoint nie ma wystarczającej liczby czynników wyróżniających grę z tłumu, co uniemożliwiło wybicie się jej wewnętrznych cech.
Czytaj dalej
2 odpowiedzi do “Ghost Recon Breakpoint: Koniec wsparcia Ubisoftu”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Trochę szkoda. Wildlands było przyjemne, wprawdzie nieco puste miejscami, ale zróżnicowane tereny i swoboda. Tutaj… brak towarzyszy AI, zbyt duży nacisk na sieciowość i mierna fabuła. Ograłem tylko betę i darmowe weekendy i niedawno zastanawiałem się, czy by na promocji nie zgarnąć, ale nie podobało mi się. Niby tanio, ale skoro kupa, to czy warto się w to pchać? Poprzedniczkę ukończyłem u znajomego, to też sensu kupowania nie widzę. Czekam na nowe GR, o ile będzie.
Ubisoft sam wykańcza swoje znane marki, najpierw Splinter Cell następnie Rainbow Six i na koniec Ghost Recon, brakuje oddzielnych pomysłu na każda markę zbyt dużo rozwiązań kopiuje się z Far Cry, zbyt duży nacisk kładzie się na multi, gry usługi graczom na dobre nie wychodzą jednie Ubisoft dobrze na tym zarabia, już wcześniej fani wspominali Tom Clancy przewraca się w grobie jak niszczy się jego flagowe serie z chęci szybkiego wzbogacenia, wracając wstecz do lat 2000 każda gra Ubisoft oferowała co innego były różnorodne, stare dobre czasy nie chcą wrócić i Ubisoft nie potrafi wyciągnąć wniosków.