Reklamy na Netfliksie już niedługo

Jak podaje New York Times, nowej formy abonamentu możemy spodziewać się pod koniec roku. To szybciej niż według pierwszych założeń, a zmiana ma być oczywiście spowodowana gorszymi wynikami finansowymi.
Gorzej, niż można przypuszczać
Nowa forma abonamentu ma się pojawić w ostatnim kwartale obecnego roku – informacja ta została przez dziennik potwierdzona u dwóch anonimowych informatorów zaznajomionych z planami platformy streamingowej. Szczegóły na razie jednak nie są jeszcze znane. Najtańszy abonament kosztuje obecnie 29 zł za miesiąc, pozwala zaś oglądać filmy i seriale w jakości 720p na jednym urządzeniu. Można przypuszczać, że nowa opcja będzie podobna właśnie do tej, a spodziewany upust cenowy gigant odbije sobie przychodami z wyświetlania reklam.
Zmiany te mają zostać wprowadzone równolegle z krokami mającymi na celu walkę ze zjawiskiem współdzielenia kont. Wszystko to ma związek z sytuacją finansową giganta. Netflix ostatnimi czasy stracił znaczną liczbę użytkowników, zaś problem udostępniania danych do logowania okazał się większy niż można było przypuszczać – jak niedawno podała platforma, nawet połowa subskrybentów dzieli się kontem z ludźmi spoza danego gospodarstwa domowego.
Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “Reklamy na Netfliksie już niedługo”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jestem ciekaw jak to wplynie na popularnosc Netflixa. Spodziewam sie, ze sporo osob zrezygnuje, bo nie po to placi miesiecznie (m.in. ja), zeby ogladac reklamy. To tak jak by na YT Premium byly reklamy…
Ja do youtube używam adblockeryoutube, bo o ile przy 20 minutowym materiale jestem w stanie ścierpieć 2 reklamy to cztery to dla mnie za dużo.
Ale to jest: albo oglądasz reklamy i płacisz mniej(patrząc po innych ofertach to z dobrą połowę mniej) albo płacisz dalej tyle samo i oglądasz dalej bez reklam. Nie jest to oferta dla mnie(też mam YT Premium, mój czas jest zbyt cenny żeby oglądać reklamy), ale popularna u konkurencji.
Szczerze mówiąc jedyne przewagi Netflixa nad innymi platformami to:
a)Tagi i inne rzeczy pomogające w znajdywaniu nowy rzeczy do obejrzenia(Serio, HBO nie ma nawet kategorii „kryminalne”, a to są moje zabijacze czasu, kiedy nie mam co z nim zrobić i jest to chyba całkiem częste), co obejrzeć na Amazonie czy HBO to trzeba na innych stronach szukać jeśli się nie ma pomysłu.
b)Nieszczęsne dzielenie kont… Chyba jedyny powód dla którego mam ciągłą subskrybcję, a nie płacę tylko jak mi się nazbiera dużo do obejrzenia. I kosztów nie dzielę, żeby nie było, żem Janusz i mi piniądzów szkoda. Wiem, że regulamin mówi o jednym gospodarstwie domowym, ale hasło do mojego konta ma…. 12(?) osób. I jeszcze się nie zdażyło żeby więcej niż 4 próbowył oglądać na raz. Jak mam oglądać tylko z partnerką i naszym rodzeństwem(sztuk 2, fajne gospodarstwo domowe) to podziękuję tyle płacić, nie mamy tyle czasu do zabicia, żeby się opłacało.
Jak dobrze że są jeszcze serwisy gdzie i bez płacenia i bez reklam 🙂
Miód na moje serce patrzeć jak Netflix upada.
Mamy odpływ użytkowników więc zdenerwujmy tych którzy jeszcze z nami są(walka z dzielonymi kontami), co może pójść nie tak 😉
hahahaha Płacić i oglądać reklamy…hahahahaha
Chyba u nich ktoś zachorował na mózg !
Ale to przecież ma być nowa opcja dla tych, którzy się na taką opcję zdecydują. Nie dla tych, którzy już mają swoje opłacane pakiety. Tak to rozumiem, więc po co się pultać?
W tym abonamencie za 29 to jest 480P a nie 720P chociaz u mnie na ps4 dzielnie streamuje w 540P