AEW: Fight Forever – Zwiastun i data premiery gameplayu

Czasami pisząc newsy można przyswoić odrobinę powszechnej wiedzy, która dla, dajmy na to, niżej podpisanego jest skrawkiem nowych informacji. Tym sposobem dowiedziałem, że gry o wrestlingu powstają od 1995 w Japonii!
Studio Yuke’s z Osaki rozpoczęło swoją karierę od New Japan Pro-Wrestling: Toukon Retsuden na pierwsze PlayStation, a dziś głównie znane jest z gier WWE, choć miło, że dołożyli także swoje trzy grosze do serii produkcji o wielkich robalach znanej jako Earth Defense Force.
Najnowsza gra tego studia, AEW: Fight Forever, nie powstaje dla 2K, a dla austriackiego giganta, THQ Nordic. Napięcie trzeba jednak budować odpowiednio, a zatem na razie dostajemy „announcement teaser”, który zapowiada tyle, że 12 sierpnia pojawi się gameplay. Well played, panie wydawco.
Tytuł ma wynieść rozgrywki Tag Team na nowy poziom, zaoferować kooperację online, tryb kariery, edytor postaci i wszelkie inne cuda na kiju. Słodkie obietnice trzeba jednak poprzeć konkretami w postaci gameplayu czy otwartej bety. Pamiętajmy jednak, że to nie Yuke’s jest odpowiedzialne za pośmiewisko, jakim było WWE2k20, więc raczej możemy być spokojni o jakość AEW.
Nie znamy daty premiery samej gry, to byłoby zbyt piękne. Wiemy natomiast, na jakich platformach gra się pojawi. Pykniemy na PC, Xboksach Series X/S, Xboksie One, PS4, PS5 i na maluszku Switchu.
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...
2 odpowiedzi do “AEW: Fight Forever – Zwiastun i data premiery gameplayu”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
AEW > WWE. Ale i tak ta gra to nie będzie nic dobrego..
WWF WrestleMania: The Arcade Game chyba mnie zepsuła, bo nigdy potem nie podobała mi się żadna inna gra wrestlingowa – wszystkie są powolne, bazujące na chwytach i rzutach, jakieś takie po prostu nijakie. Po WrestleManii żadna druga gra nie była tak szybka, dynamiczna i po prostu dająca masę frajdy z chaosu na ekranie – nawet bezpośredni sequel był zupełnie nieudany.
A tak swoją drogą to Kombat Pro Wrestling rządzi, a Zefir będzie kiedyś mistrzem. 😀