Skull and Bones: Nowy trailer zapowiada ray tracing i wsparcie dla DLSS

Skull and Bones to kolejna nadchodząca gra od dewelopera Ubisoft Singapore, studia znanego z pomocy przy tworzeniu gier z serii Assassin’s Creed. Pracownicy Singapure stoją za walkami morskimi w Black Flag, które stały się na pewien czas podstawą serii. Projekt usprawniono i tak właśnie na horyzoncie wyłania się Skull and Bones, zapowiedziane zresztą dobre pięć lat temu.
Ray tracing, DLSS i inne
Ubisoft poinformował nas o nowych funkcjach na PC, które pojawią się w wyczekiwanym Skull and Bones.
Gra będzie wyposażona w takie funkcje, jak Nvidia Deep Learning Super Sampling (DLSS), AMD FidelityFX Super Resolution FSR oraz wsparcie dla ray tracingu.
Przedstawiono również listę innych funkcji nadchodzącej gry o piratach. Gracze będą mogli cieszyć się nielimitowanym framerate’em, który zapewni płynne wrażenia dla tych, którzy posiadają monitory 144Hz i 240Hz.
Skull and Bones będzie również zawierać HDR oraz SDR ze wsparciem kalibracji obrazu, a dzięki temu gracze będą mogli cieszyć się dokładnością kolorów.
W grze zapowiedziano wsparcie dla konfiguracji wielomonitorowych oraz wsparcie dla proporcji obrazu 21:9, aby zapewnić bardziej wciągającą rozgrywkę na zakrzywionych ekranach.
Przedstawiono również minimalne, zalecane i maksymalne wymagania systemowe, które pozwolą uruchomić grę w 30 i 60 klatkach na sekundę.
Na wodach Oceanu Indyjskiego
Gra przedstawia protagonistę jako samotnego ocalałego z katastrofy statku, który obiecuje sobie zostać szanowanym piratem i kapitanem pirackiego okrętu. Akcja gry toczy się na Oceanie Indyjskim podczas złotego wieku piractwa.
Gra Skull and Bones jest skupiona wokół systemu rankingowego Infamy i pozwala rosnąć w siłę poprzez plądrowanie skarbów, gromadzenie armii, zatrudnianie członków załogi i wykonywanie prywatnych kontraktów. Jeśli karmisz swoją załogę i traktujesz ich dobrze, ich morale poszybuje w górę. Jeśli nie, zbuntują się przeciwko tobie i przejmą statek.
Gracze mogą również
dostosowywać swoje statki za pomocą różnych rodzajów kadłubów
i broni. Poszczególne elementy statków wpływają na styl podróży
i plądrowania. Możesz na przykład skupić się na sile ognia i
prędkości kosztem wytrzymałości kadłuba, czy przestrzeni
ładunkowej. Gra otrzymała kategorię wiekową 17+.
Nacisk na fabułę nadal będzie minimalny. Ubisoft tłumaczy to możliwością „opowiedzenia własnej historii”.
Anti-cheat i mikrotransakcje
Ubisoft poinformował również przyszłych graczy Skull and Bones o implementacji anti-cheata dla pecetów. Gra obiecuje zbalansowany system dobierania graczy, który zapewni minimalny czas ładowania. Gracze zostaną uszeregowani zgodnie z ich poziomem infamii i preferencjami dotyczącymi PVP. Jeśli inni gracze będą zakłócać rozgrywkę i promować toksyczność, będzie można ich zablokować i zgłosić.
Rozwiązanie anty-cheatowe, BattleEye, monitoruje rozgrywkę w czasie rzeczywistym i określa, czy gracze używają oszukującego oprogramowania. Gra obiecuje permanentne banowanie graczy już przy pierwszym przewinieniu, jeśli wykryje jakiekolwiek cheaty.
Skull and Bones to gra-usługa. Ma zawierać mikrotransakcje i będzie składać się również z popremierowych dodatków. Plany Ubisoftu mówią o wypełnieniu rozgrywki poprzez dodanie różnych członków załogi, przedmioty kosmetyczne, rodzaje broni, okrętów i nagród.
Skull and Bones ma się ukazać 8 listopada 2022 roku. Pojawi się na PC, PS4, PS5, Xbox Series S|X, Google Stadii i Amazon Lunie.
Czytaj dalej
Jedna odpowiedź do “Skull and Bones: Nowy trailer zapowiada ray tracing i wsparcie dla DLSS”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
No i gdzie te wymagania systemowe ?