God of War Ragnarok: Nowy system walki na krótkim gameplayu

God of War Ragnarok zbliża się wielkimi krokami. Twórcy umilają nam ten czas, publikując całkiem nieźle zrealizowane podsumowanie fabuły poprzedniej części czy zdradzając kilka szczegółów odnośnie do nowego systemu walki. Informacje przekazane przez głównych projektantów tejże były ciekawe, ale bez zobaczenia tego w akcji trudno sobie to wyobrazić. I tutaj przychodzi z pomocą opublikowany niedawno, krótki materiał.
Zdaniem niektórych Ragnarok zaliczył zbyt mały progres w stosunku do poprzedniej odsłony. Inni są zachwyceni możliwością powtórnego wcielenia się w Kratosa i nie przeszkadza im obrany przez Santa Monica Studio kierunek powolnej ewolucji, zamiast kolejnego przebudowania podstaw serii. Kto ma rację, przekonamy się już po premierze zaplanowanej na 9 listopada.
Czytaj dalej
2 odpowiedzi do “God of War Ragnarok: Nowy system walki na krótkim gameplayu”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ale jak można wyrokować o zbyt małym progresie po 1,5-minutowym filmiku?
Wydaje się, że walka jest szybsza i sam Kratos bardziej zwinny. Oby następne części były w Egipcie, a jeszcze później może mitologia Azteków.