Dark Souls: Serwery „dwójki” na PC wróciły do życia, „jedynki” już nie wrócą

Dark Souls: Serwery „dwójki” na PC wróciły do życia, „jedynki” już nie wrócą
Jakub "rajmund" Gańko
FromSoftware ma dobrą i złą wiadomość dla fanów serii Dark Souls na PC.

Telenowela dotycząca stanu serwerów serii Dark Souls na PC trwa w najlepsze. Ostatnio przywrócono do życia te, które obsługiwały trzecią część cyklu, więc w tym przypadku problem można raczej uznać za rozwiązany (no chyba, że znowu na jakiś czas bez uprzedzenia wyłączą się same, bo i tak się już zdarzało). Teraz do grona naprawionych gier dołącza Dark Souls II w wydaniu Scholar of the First Sin.

FromSoftware poinformowało, że wszystkie funkcje online pecetowego wydania gry zostały przywrócone. Wkrótce podobny los czeka pierwotne wydanie Dark Souls II. Firma podziękowała graczom za wsparcie i cierpliwość. Faktycznie trochę jej było potrzeba, bo sprawa ciągnie się od początku roku

https://twitter.com/DarkSoulsGame/status/1584821064420716544

Niestety, na podobnie dobre wieści nie mają co liczyć pecetowi gracze, którzy trwają przy pierwszym Dark Souls w pierwotnej wersji, czyli Prepare to Die Edition. Japończycy poinformowali, że nie będą w stanie naprawić usług sieciowych w tym tytule ze względu na jego wiekowe zaplecze techniczne. Pora więc ostatecznie porzucić na rozgrywki multiplayerowe w tej produkcji.

…albo przerzucić się na nowsze wydanie, bo na szczęście złe wieści nie tyczą się zremasterowanej „jedynki”, która miała premierę w 2018 roku.

Prace nad naprawą usług sieciowych w pecetowym wydaniu Dark Souls Remastered wciąż trwają i poinformujemy, gdy zostaną ukończone. Doceniamy waszą cierpliwość i wyrozumiałość.

W razie dalszych problemów przypominam, że jest też taka gra Elden Ring, która raczej powinna się spodobać fanom Dark Souls.

Dodaj komentarz