rek

343 Industries: Byli pracownicy studia krytykują decyzję Microsoftu o zwolnieniach

343 Industries: Byli pracownicy studia krytykują decyzję Microsoftu o zwolnieniach
343 Industries, studio tworzące serię Halo po trylogii Bungie, mocno oberwało podczas cięcia etatów przez Microsoft, czego nie omieszkali skrytykować dwaj byli pracownicy studia.

Sprawa cięcia kosztów przez Microsoft – ciąg dalszy. Jej samej przypominać raczej nie trzeba, bo jest tak ciepła, że jeszcze dobrze nie wyszła z pieca. Najistotniejszym dla tego newsa faktem jest ten, że po wczorajszym ogłoszeniu masowych zwolnień w Microsofcie dość potężnie oberwało się 343 Industries, odpowiedzialnemu m.in. za Halo Infinite. W dzisiejszym epizodzie przeczytamy wypowiedzi dwóch byłych pracowników studia i developerów pracujących nad Halo o tym, co mają do przekazania na temat giganta z Redmond i jego sprawowania władzy.

Jednym z krytykujących jest Patrick Wren. Aktualnie swoje miejsce znalazł pod skrzydłami Respawnu i pracuje nad Star Wars Jedi: Survivor, jednak wcześniej przez osiem lat pracował w 343 Industries. Jego zdaniem żadne zwolnienia w studiu twórców Halo nie powinny mieć miejsca, a samo Infinite powinno wyjść lepsze. Jak niestety wiemy, obie te rzeczy nie do końca się udały, ale wina za to stoi wyłącznie po stronie „niekompetentnego kierownictwa”.

https://twitter.com/Witdarkstar/status/1615866682521833474

Wren nie jest jedynym, który stoi po tej stronie barykady. Halo Infinite, choć doczekało się wielu pozytywnych opinii, w tym od Smugglera w jego recenzji, tak trudno jego premierę nazwać sukcesem. Gdyby tak było, to raczej nie anulowano by „kanapowego co-opa” i nie przesuwano bety tego online. Zresztą to również była jedna z reperkusji chaosu panującego w rozwoju Halo Infinite.

Tyler Owens, inny były pracownik 343 Industries, również nie wygląda na zachwyconego rządami Microsoftu, a co dopiero jego decyzjami. I uważa, że te również były jednym z głównych czynników porażki Halo Infinite, a ostatecznie za niepowodzenie dostało się zwykłym pracownikom.

https://twitter.com/heytred/status/1615817510716313600

Jedna odpowiedź do “343 Industries: Byli pracownicy studia krytykują decyzję Microsoftu o zwolnieniach”

  1. Co tu dużo mówić Halo Infinity jak sam tytuł wskazuje jest nieskończone, złe decyzje się skumulowały i kiepski efekt końcowy dały 😛

Dodaj komentarz