The Outer Worlds: Obsidian zapowiedział ulepszoną wersję gry

Twórcy Fallouta New Vegas ku niezadowoleniu graczy twierdzili, że przynajmniej na razie nie tworzą żadnej kontynuacji. Wtedy oficjalnie podanym powodem były ręce pełne roboty. I tak się złożyło, całkowicie przypadkiem, że temat niejako powrócił, tyle że nie w formie sequela, a remake’u, o czym pisał już redakcyjny kolega Sam. I dowiedzieliśmy się o tym w tym samym czasie, w którym developerzy zapowiedzieli ulepszone The Outer Worlds, czyli edycję Spacer’s Choice i to z bardzo bliską datą premiery.
Samo The Outer Worlds z pewnością wielu z was kojarzy, swego czego gra radziła sobie całkiem nieźle i w drugiej połowie 2021 roku pisaliśmy o sprzedaży około 4 milionów kopii gry. A jeszcze trzeba do tego doliczyć premierę w Game Passie. Obsidian zapowiedział nową edycję, chowającą się pod tytułem Spacer’s Choice. W porównaniu do pierwowzoru z 2019 roku ma się w niej znaleźć sporo zmian, takich jak chociażby poprawa szaty graficznej, dodanie dynamicznej pogody czy zwiększenie liczby szczegółów postaci. Nawet takie „drobnostki” jak poprawa wydajności oraz zmniejszenie czasu ładowania znalazły dla siebie miejsce.
The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition będzie dostępne na PC, PS5 oraz Xboksach Series X/S już od 7 marca. Ma w sobie zawierać od razu DLC (Murder on Eridanos oraz Peril on Gorgon). Gracze, którzy posiadają oryginał wraz z dodatkami, będą mogli ulepszyć produkcję do nowej wersji za symboliczną opłatę wynoszącą 10 dolarów (niecałe 45 złotych w momencie pisania tego tekstu), ale oczywiście ostateczna cena w Polsce może się jeszcze różnić.
Czytaj dalej
-
Last Epoch trafi na PlayStation 5. Zobacz zwiastun wersji konsolowej...
-
Crimson Desert ma datę premiery. Nowy zwiastun przypomina o spektakularnym RPG
-
„Spider-Man: Beyond the Spider-Verse” z nową datą premiery. Wbrew pozorom...
-
Nowa gra studia odpowiedzialnego za Disco Elysium na kolejnym zwiastunie. Fani...
6 odpowiedzi do “The Outer Worlds: Obsidian zapowiedział ulepszoną wersję gry”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Cóż za ironia: gra traktująca o komicznej wręcz chciwości korporacji otrzyma płatną aktualizację. Tak trzymać.
Z tego co pamiętam, sami twórcy, podczas produkcji TOW, przedstawiani byli jako przeciwwaga dla chciwej Bethesdy. Paradoksem jest, że obsydian podjął działania identyczne do tego co zaoferował nam jego „większy brat” tzn. płatny update na nowe konsole poszerzony o garstkę modów.
I to modów stworzonych praktycznie przez nich samych, bo nikt właściwie nie tworzy czegokolwiek do tej gry, o modach nie wspominając.
To ta gra o której sporo ludzi pisze, że jest po prostu nudna? Czytając „nowy content” spodziewałem się że urozmaicą jakoś rozgrywkę, a tutaj teksturki i optymalizacja, meh.
A potem reedycja, edycja uberszpecjalna, definitywna edycja i co tam jeszcze. Skyrim i GTAV pokazali, że można zarabiać ciągle na tym samym. No bo po co ryzykować kasę na nową fabułę, jeśli gracze o niepełnym rozumku będą chmarami kupować te same gry na nowo, bo jest jedno odbicie światła więcej i gra się wczytuje szybciej o 2315 mikrosekund.
The Outer Worlds – niczego się po tej grze nie spodziewałem, ale zachęcony renomą producenta, pograłem. I straszliwie się wciągnąłem, wymaksowałem co się dało. Podobała mi się stosunkowo niewielka skala gry, gęstość rzeczy do zrobienia na metr kwadratowy, bez zbędnego nadkładania drogi i pustych przebiegów. Nie jest to coś wybitnego, ale gra coś w sobie ma. No i można grać po swojemu, tu wybór stylu gry ma znaczenie. Relaksująca rozgrywka nabijająca się z korpo-świata, bez zadęcia, z dystansem. Mi tam pasowało jako przetarcie przed Starfieldem, który zanosi się na coś podobnego, tylko 1000x większe. Ale zagrywka z tą edycją to hipokryzja level hard. Współczesny gamedev w stanie czys… brudnym.