rek

Cyberpunk 2077: CD Projekt Red rozwiewa plotki o metrze

Cyberpunk 2077: CD Projekt Red rozwiewa plotki o metrze
Zdaje się, że jeśli chcecie zobaczyć działające metro w Cyberpunku 2077, to musicie zaopatrzyć się w moda, bo CD Projekt Red wam nie pomoże.

To nieszczęsne metro wciąż jest dość gorącym tematem wśród społeczności Cyberpunka 2077. Plany twórców ponoć były, marzenia graczy były… ale efektu ani widu, ani słychu. Na razie musimy się zadowolić innymi kwestiami, jak na przykład zweryfikowaniem pod kątem działania na Steam Decku albo dużą aktualizacją wprowadzającą wyczekiwane RT: Overdrive. Znamy już nawet datę jej premiery.

Ostatecznie metro dostaliśmy, ale nie za sprawą twórców, a modera. Czy to oznacza, że nie ma co liczyć w tej sprawie na Redów? Były plotki (choć teoretycznie powinniśmy je byli potraktować jako pewne informacje), że jednak dostaniemy to metro. A mówił o tym pod koniec zeszłego roku Vladimír Vilimovský, artysta pracujący w CD Projekcie. Jego zdanie możemy usłyszeć na YouTubie, gdy wypowiadał się o Cyberpunku 2077 na panelu w Pradze dotyczącym budowaniu miast w grach komputerowych (1:28:42). Padło tam kilka słów, które (po włączeniu napisów) sugerowały, że metro się w grze ostatecznie pojawi w którejś z przyszłych łatek.

https://www.youtube.com/watch?v=bDL278d-jDE&t=5328s

Dyskusja więc ożyła na nowo, ale najwyraźniej niesłusznie, bo do rozmowy włączył się Marcin Momot, menedżer ds. społeczności, i mówiąc brzydko: zepsuł całą zabawę. Zgodnie z jego tweetem, plany odnośnie do tego środka transportu się nie zmieniły.

https://twitter.com/Marcin360/status/1640666048599937028

Dostaliśmy sprzeczne informacje i nie wiadomo, czy tłumaczenie na filmie zostało źle przygotowane, czy wina leży po stronie Vilimovský’ego, który się przejęzyczył lub zwyczajnie pomylił. Może CDPR szykuje to metro, ale nie chce o tym mówić, albo może gracze niepotrzebnie się nakręcają. Momot rozwiał plotki o metrze, ale w praktyce mamy przez to chyba więcej pytań niż odpowiedzi.

7 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: CD Projekt Red rozwiewa plotki o metrze”

  1. KapitanŻbik 29 marca 2023 o 11:03

    Ojaa, ludzie ciągle żyją spekulacjami z reddita?

    • ojaa, ludzie potrafią żyć nie umiejąc czytać? 😛 ogarnij skąd się wziął post na reddicie zamiast jak zwykle desperacko starać się bronić tego gniota.

      no ale hej, te wszystkie parkoury, tuning samochodów, „branching story paths” i inne to przecież ludzie sobie wymyślili i nigdy nie było żadnych obietnic i pokazów w trailerach, co nie?

    • KapitanŻbik 29 marca 2023 o 20:43

      „…desperacko starać się bronić tego gniota.” – kto gdzie kiedy broni tego gniota?
      „ogarnij skąd się wziął post na reddicie” – skąd?

      EDIT. Dobra, chyba wiem o co się do mnie prujesz (choć nadal nie wiem dlaczego) – mówiąc o spekulacjach z Reddita miałem na myśli spekulacje o obecności podróży metrem w czasie rzeczywistym w ogóle, nie tylko w odniesieniu do podlinkowanego wątku, oraz traktowanie braku obecności podróżowania metrem w czasie rzeczywistym jako niespełnionej obietnicy – jak długo śledzę newsy i plotki o Cyberpunku, tak nie mogę natrafić na ślad takiego ficzeru na trailerach z rozgrywką ani zapowiedż tegoż w wywiadach.

    • W1NTER_MU7E 29 marca 2023 o 22:17

      Tuningi akurat od początku mówili ze gra nie posiada

    • KapitanŻbik 30 marca 2023 o 07:19

      Tuning został potwierdzony w wywiadzie z Maciejem Pietrasem z początku 2019 roku (którego jak na złość nie mogę teraz znaleźć), ale jakoś w połowie 2020 zostało ostatecznie przyklepane przez Pawła Sasko, że tjuningu jednak nie będzie. To jeden z niewielu faktycznie zapowiadanych i wyciętych w trakcie rozwoju gry ficzerów, w przeciwieństwie takiego biegania po ścianach czy wspinania się przy pomocy ostrzy, które pokazane było przez 5 sekund na 48-minutowym gameplayu z 2018 roku, przykryte dodatkowo napisem „work in progress – does not represent the final look of the game”.

  2. Gdyby to metro było największą bolączką Cyberjunka…

  3. Genialny tytuł to jest ten Cyberpunk.

Dodaj komentarz