Elden Ring: FromSoftware nabyło pełne prawa do marki

Według dokumentu US Patent and Trademark Office własność znaku towarowego została przetransferowana między firmami w marcu 2023 roku – około 13 miesięcy po premierze największego dotychczas hitu japońskiej korporacji.
Bandai Namco niniejszym ceduje na FromSoftware wszelkie prawa, tytuły i udziały w znaku towarowym wraz z wartością firmy symbolizowaną przez znak towarowy, a także wszystkimi roszczeniami wynikającymi z korzystania z własności znaku towarowego.
Elden Ring został wydany w lutym 2022 roku i sprzedał się w 20 milionach egzemplarzy w ciągu pierwszego roku. Podczas gdy FromSoftware jest odpowiedzialne za wydanie gry w rodzimej Japonii, Bandai Namco jest wydawcą Elden Ringa na terenie reszty świata.
W sierpniu 2022 roku Kadokawa Corporation, do którego należy producent kultowych soulslike’ów, ogłosiło plany sprzedaży udziałów firmom Sony i Tencent, w wyniku czego będą one posiadały łącznie 30% udziałów w FromSoftware. Posunięcie to ma zwiększyć możliwości programistyczne firmy i potencjalnie wesprze japońską korporację w wydawaniu własnych gier na całym świecie.
W produkcji znajduje się rozszerzenie do Elden Ringa o tytule Shadow of the Erdtree. Niedawno świat obiegła wiadomość o zamiarze stworzenia mobilnej wersji gry.
Czytaj dalej
2 odpowiedzi do “Elden Ring: FromSoftware nabyło pełne prawa do marki”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Niesamowite jak dużą marką jest FromSoftware i że zachowało prawa do nazwy
Czy to oznacza koniec tragicznego białego intro?