Diablo 4: Blizzard zapowiada ogromne zmiany w 4. sezonie

Diablo 4: Blizzard zapowiada ogromne zmiany w 4. sezonie
Avatar photo
Cezary "CZARY_MARY" Marczewski
Blizzard uruchomi Publiczny Serwer Testowy, na którym będzie można przetestować nadchodzące zmiany do Diablo 4.

Wczoraj wieczorem, zgodnie z obietnicami, odbyła się transmisja, na której Blizzard zaprezentował nadchodzące zmiany do swojego hack‘n’slasha. Oprócz Prób i Cięgów, o których wspominano już w zapowiedzi streamu, developerzy napomknęli o nadchodzącym czwartym sezonie.

https://www.youtube.com/watch?v=Yit1Dz7pBwo

Wygląda na to, że twórcy Diablo 4 wywiążą się z obietnic i wprowadzą większe zmiany do swojej gry. Przy okazji premiery pierwszego sezonu wspominali, że jeszcze przed debiutem tytułu mieli przygotowaną zawartość na trzy duże aktualizacje, a bardziej drastyczne zmiany projektowe, które uwzględniałyby feedback graczy, mogą zawitać do Diablo 4 dopiero przy okazji czwartego sezonu. Developerzy wczoraj potwierdzili te informacje i dodali, że jeszcze w trakcie trwania Sezonu Konstruktów zostanie uruchomiony Publiczny Serwer Testowy, na którym gracze będą mogli sprawdzić nadchodzący update.

Sezon 4 znacznie wykracza poza zakres i zmiany skalowania, które wprowadziliśmy poprzednio. Publiczny Serwer Testowy nadchodzącej aktualizacji zostanie uruchomiony, a gracze będą mieli szansę to sprawdzić i podzielić się z nami swoją opinią.

Miejmy nadzieję, że nadchodzące zmiany przełamią występującą w grze monotonię. Bez względu na to czy nasza postać jest na poziomie 45, czy na 90 – gra się nią tak samo. Różnicą są jedynie wartości procentowe na założonych przedmiotach. Gameplay loop sprowadza się do masowego sprzedawania lub przetapiania śmieciowych przedmiotów i zakładania ciągle tych samych mocy legendarnych do itemów, które przykładowo mają o 1% większe obrażenia. Pierwsze trzy sezony nawet nie starały się modyfikować tych założeń, w zamian za to dostawaliśmy nowe serie zadań, inny kolor Piekielnych Przypływów i mechanizm rozgrywki polegający na kompletowaniu serc/wampirycznych mocy/kamieni. Blizzardzie, obudź się, konkurencja nie śpi!

Publiczny Serwer Testowy zostanie uruchomiony na pecetowej platformie Battle.net. Graliście w Diablo 4? Już od 28 marca będziecie mogli je ograć w Game Passie!

Jedna odpowiedź do “Diablo 4: Blizzard zapowiada ogromne zmiany w 4. sezonie”

  1. IMO to problemem nie jest pętla gameplayowa, bo powtarzalność to filar każdego h&s. Problemem jest niskie zróżnicowanie lootu(tak jak piszesz ciągle szukamy tego samego aspektu z nieco wyższą cyferką, bo sensownych buildów jest niewiele), ale przede wszystkim zbyt wysokie progi punktowe dla wyższych poziomów. W starszych częściach się maksowało na szybko postać(taxi i te klimaty), i robiło nową, tymczasem w IV dobić do 100lvl pierwszą postacią zajmuje tak dużo czasu, że każdemu się odechciewa, a w związku z tym mało komu się chce grać w sezony, w których przecież trzeba tworzyć postać od zera.

Dodaj komentarz