Content Warning przebił milion sprzedanych egzemplarzy

1 kwietnia w ramach primaaprilisowego żartu na Steamie pojawiło się darmowe Content Warning, czyli kooperacyjny horror polegający na rejestrowaniu przez nas strasznych wydarzeń i publikowaniu nagrań na fikcyjnej stronie SpöökTube. Za zdobyte z dochodów reklamowych fundusze możemy ulepszać nasz ekwipunek.
Landfall, czyli wydawca gry, bardzo bał się, że po doczepieniu ceny do produkcji, sprzedaż i zainteresowanie znacznie zmaleją. Tak się nie stało, a gra z dnia na dzień bije kolejne rekordy popularności. Jeszcze parę dni temu chwalono się 700 tysiącami sprzedanych egzemplarzy, a w ciągu paru dni liczba ta przebiła już milion.
Według SteamDB Content Warning może poszczycić się ponad 30 tysiącami użytkowników na Steamie w ciągu ostatniej doby. Co więcej, kooperacyjny horror odebrało za darmo ponad 6,2 miliona graczy.
Czytaj dalej
-
Megabonk cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Już ponad milion graczy...
-
Ponad 2 miliardy zombiaków umarło ponownie w Dying Light: The...
-
Europa Universalis 5 całkowicie zmienia sposób prowadzenia wojen. Twórcy...
-
Hollow Knight: Silksong ukończony na saksofonie. Nie musieliśmy długo czekać na sfinalizowanie...