Amazon Prime Video za granicą doczeka się jeszcze więcej reklam

Wraz z końcem stycznia użytkownicy Prime Video z niektórych państw zostali postawieni przed wyborem: albo zgodzą się płacić 3 dolary więcej każdego miesiąca, albo muszą pogodzić się z tym, że okazjonalnie wyświetlone zostaną im reklamy. Niespełna cztery miesiące po tym wydarzeniu Amazon postanowił pójść o krok dalej i wprowadził jeszcze więcej reklam, tym razem wyświetlanych po zatrzymaniu odtwarzania oglądanego filmu lub serialu.
Kup sobie coś
Osoby, które zdecydowały się pozostać przy swoim obecnym planie i nie dopłacać za brak reklam, już wkrótce zobaczą jeszcze więcej nachalnych treści. Po zatrzymaniu filmu na ekranie pojawią się reklamy produktów dostępnych na Amazonie oraz interaktywne reklamy związane z wybranymi markami. Korporacja pochwaliła się przy tym, że jeśli jeden z promowanych przedmiotów przypadnie do gustu widzowi, będzie on mógł go od razu dodać do swojego koszyka i dokonać zakupu w dogodnym momencie.
Przedsiębiorstwo Jeffa Bezosa pochwaliło się także, że reklamy wyświetlane za pośrednictwem Prime Video docierają do średnio 200 milionów osób każdego miesiąca. Z pewnością przyczyniło się do dumy korporacji, czyli jej działalności reklamowej, która, wedle raportu o wynikach za pierwszy kwartał bieżącego roku, wzrosła aż o 24% rok do roku.
Na ten moment pozostaje nam się cieszyć, że w naszym kraju reklamy w Prime Video wciąż nie są obecne, a sama usługa jest dostępna w dość przystępnej cenie. Powodów do radości nie mają za to użytkownicy z krajów takich jak Stany Zjednoczone, Kanada, Francja, Włochy, Hiszpania, Meksyk, Wielka Brytania, Niemcy i Austria, którzy otrzymali wątpliwą przyjemność oglądania treści promocyjnych zarówno przed odtwarzaniem, jak i w trakcie (o ile nie sypną dodatkowych kilku dolarów).
Czytaj dalej
Jedna odpowiedź do “Amazon Prime Video za granicą doczeka się jeszcze więcej reklam”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
„a sama usługa jest dostępna w dość przystępnej cenie.”
To jest ogromne niedopowiedzenie. Można Amazona lubić, albo nie lubić, ale trzeba przyznać, że cena za jaką oferowane jest wszystko co daje Prime jest po prostu bezkonkurencyjna i rewelacyjna, a nie „dość przystępna”.