Masz gry w EA App? Sprawdź raz jeszcze, bo mogłeś stracić do nich dostęp

Masz gry w EA App? Sprawdź raz jeszcze, bo mogłeś stracić do nich dostęp
Krzysiek "Gwint" Jackowski
Nowy błąd w aplikacji Electronic Arts usuwa graczom wszystkie gry z biblioteki.

Jakiś czas temu wspomniałem o tym, że Electronic Arts nieco ucichło, jeśli chodzi o afery związane z ich firmą. Bardzo miło mi zatem poinformować, że jestem złym omenem, ponieważ niedługo później „Elektronicy” wpadli na genialne pomysły wrzucania reklam do gier oraz nacisk na szerszą implementację sztucznej inteligencji w procesie produkcyjnym. Po tych wpadkach przyszła kolejna, która pozostawia kolejną rysę na wizerunku korporacji.

https://twitter.com/Pirat_Nation/status/1793193291204170099

Wielu graczy korzystających z launchera EA App zaczęło zgłaszać w sieci bardzo nietypową sytuację. Otóż po zalogowaniu biblioteka gier świeciła pustkami, a program wyświetlał komunikat o usunięciu wszystkich pozycji „z niewyjaśnionego powodu”. Sytuacja zrobiła się dość poważna, szczególnie w świetle ostatnich wydarzeń z Ubisoftem, The Crew oraz odpowiedzią brytyjskiego rządu na zaistniałą sytuację.

https://twitter.com/EAHelp/status/1793255707808268465

Rozwiązanie okazało się jednak bardziej prozaiczne. Problem spowodowany był błędem aplikacji, który według Electronic Arts został już naprawiony… ale jednak nie. Pod postem EA Help zgłaszają się kolejni użytkownicy, którzy cały czas mierzą się z awarią na ich kontach. Niektórym z graczy pomagał zwykły restart aplikacji, jednak były to tylko jednostkowe przypadki. Firma na chwilę pisania tekstu nie skomentowała dalszych problemów z EA App.

2 odpowiedzi do “Masz gry w EA App? Sprawdź raz jeszcze, bo mogłeś stracić do nich dostęp”

  1. U mnie zniknęły losowo jakiś gry, ale po kilku dniach pojawiły się z powrotem, podniesione ciśnienie mi jednak zostało 😉 😀

  2. Alternatywny tytuł: EA wprowadza oszczędności na nieaktywnych kontach.

Dodaj komentarz