Baldur’s Gate 3: Wsparcie modów może być ostatnią dużą aktualizacją gry

Na początku czerwca informowaliśmy, że Larian Studios rozpoczęło wewnętrzne testy narzędzi moderskich do Baldur’s Gate’a 3. Wiele wskazuje na to, że wsparcie modów będzie ostatnią dużą aktualizacją do gry – jak podaje Eurogamer, Swen Vincke zasugerował, że studio „naprawdę chce iść naprzód i robić nowe rzeczy”.
Jedną z najważniejszych rzeczy dla nas, nad którą teraz naprawdę pracujemy, jest możliwość samodzielnego modyfikowania Baldur’s Gate’a 3 przez graczy, ponieważ wtedy będą mogli tworzyć własne rzeczy, i myślę, że to będzie moment, w którym powiemy »ok, teraz jest to w pełni wasze«.
Prezes firmy potwierdził, że studio pracuje nad nowym, niezwiązanym z uniwersum Dungeons & Dragons projektem (Divinity: Original Sin 3?), co nie znaczy, że nie kładzie nacisku na rozwój BG3 – oprócz oficjalnego wsparcia modów gracze mogą liczyć na kilka dużych dodatków, które trafią do erpega w ramach obchodów pierwszej rocznicy wydania tytułu (3 sierpnia).
Oficjalne narzędzia moderskie trafią do gry 7 września 2024 roku.
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Baldur’s Gate 3: Wsparcie modów może być ostatnią dużą aktualizacją gry”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Trochę żal, że nie powstało żadne nawet DLC dodające dodatkowe miejsce poboczne, z drugiej strony ta gra jest tak niesamowicie pełna, że można wybaczyć 🙂 Aczkolwiek boli brak możliwości wracania do starszych lokalizacji
Będą mody, to będziesz wracać.
No to w koncu ostatnia aktualizacja, czy jakies darmowe dodatki jeszcze?
Kiedy edycja Definitive/Enhanced? Dopiero wtedy rozwaze zakup.
Nic nie wskazuje, że będzie Definitive Edition jak w przypadku Divinity. Będzie po prostu finałowa duża aktualizacja we wrześniu i jeszcze obiecany crossplay w nieokreślonej przyszłości i to by było na tyle.
Ja nadal mam nadzieję że tradycji stanie się zadość, i jednak wydadzą.