14
26.01.2017, 18:33Lektura na 3 minuty

Shadow of Mordor 2 zostanie wkrótce zapowiedziane? [UPDATE: Więcej szczegółów!]

Podobno zagramy jeszcze w tym roku.

[UPDATE] Wygląda na to, że pewien norweski tester dwa miesiące temu wypaplał sporo na temat gry – tylko wtedy nikt go nie słuchał. Na subreddicie Shadow of Mordor możemy przeczytać ciekawy komentarz (który dostał całe trzy punkty!). Albo odgadł nazwę, co wydaje się mało prawdopodobne, albo wszystko, co tu przeczytacie, traktować można jako kolejny wyciek:


Nie chcę mówić zbyt wiele, ale testowałem tę grę tydzień temu i to właściwie mniej więcej ta sama gra. Tylko nowa historia i nowe miejsce. Zaczyna się od ataku na Gondor, a potem taka tam pajęcza pani zabiera nam widmo i targuje się z Talionem, żeby w zamian oddał jej pierścień. Nie pamiętam zbyt wiele, co dzieje się potem, ale jeśli dobrze pamiętam, to w końcu zawieramy z nią sojusz, ale tylko po to, żeby odzyskać pierścień. Z tego, co widziałem, jest tylko trzech nowych przeciwników. Jeden to gigantyczny troll. Unikasz jego ataków kwadratem lub trójkątem – ale szybko zrobiło się to zbyt wtórne. Jest też fragment, gdzie trzeba pokonać takie trolle z katapultami na grzbietach, ale było łatwe. Nawet na wysokim poziomie trudności. Starłem się z paroma kapitanami i innymi takimi – w ogóle ich nie zmienili. Wiele cutscenek i głosów nie było jeszcze gotowych i całość była bardzo zabugowana, więc jestem pewien, że gra jest na ekstremalnie wczesnym etapie produkcji, więc mogą trochę zmienić walkę przed premierą. Oby. Ale szczerze mówiąc, oprócz nowego miejsca i paru nowych wrogów [gra] jest mniej więcej taka sama. Jakby nawet nie wiedzieli, co sprawiło, że pierwsza część była świetna. System Nemesis. Chciałbym, żeby uczynili ich ciekawszymi i trudniejszymi. A nie tylko „hej, patrz, teraz przeciwnicy zadają więcej obrażeń, ale nadal walczą tak samo jak na easy… może trochę bardziej agresywnie, ale nie mądrzej”. EDIT: Ach, tak, jeszcze więcej nudnych fragmentów Podążaj Za Gollumem. EDIT: Nazwa kodowa Kraken. Właściwa nazwa: Middle Earth: Shadow of War


 

W poprzednim odcinku:

Jak donosi na swoim Patreonie Liam Robertson (branżowy insajder, któremu można ufać), duet Monolith & Warner Bros. szykuje sequel Shadow of Mo... o przepraszam, Śródziemia: Cienia Mordoru™. Ma się zwać Middle-Earth: Shadow of War, jest w produkcji już od trzech lat i – jeśli wierzyć wielu źródłom, do jakich dotarł Robertson – powinien zadebiutować jeszcze w 2017. Początkowo wujaszek Warner chciał ujawnić jego istnienie w listopadzie, ale (z niejasnych przyczyn) zdecydowano się odłożyć uruchomienie maszyny marketingowej o kilka miesięcy. Osoba zbliżona do wydawcy twierdzi, że nie jest to odosobniony przypadek i że jego mocodawca planuje skrócić cykl promocji swoich gier.

Obecnie wiadomo jedynie, że projekt jest znacznie ambitniejszy od poprzednika i że developerzy wprowadzą do rozgrywki znaczące poprawki. Premiery powinniśmy oczekiwać pod koniec trzeciego kwartału lub na początku kwartału czwartego. W planach są wersje na XBO i PS4, wciąż waży się los portów na Switcha i pecety.

Jeśli ufać Robertsonowi (a raczej ufać), pierwsze szczegóły na temat nowego SoM powinniśmy poznać w marcu, wraz z oficjalną zapowiedzią.


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze