Sniper Elite 4: Jest premiera, są wyniki testów wydajności na PC
I to zarówno w DirectX 11, jak i DirectX 12.
Testy przeprowadził serwis GameGPU, więc zamiast nagrania wideo mamy komplet wykresów. Na początek Full HD w DirectX 11:

Jak widać, do 30 fps-ów wystarczy niemal dowolna karta – bo takiej średniej nie osiągają jedynie Radeon RX 460 (ale brakuje mu 1 fps-a) oraz GeForce GTX 750 Ti 4 GB – choć jeśli weźmie się pod uwagę minimalną liczbę klatek, do grania potrzebny będzie GTX 960 4 GB. Do około 60 fps-ów potrzebny jest natomiast GeForce GTX 970 lub Radeon R9 290, choć do pełnego komfortu niezbędny będzie GTX 980 Ti lub Radeon Fury.
Sniper Elite 4 obsługuje jednak również DirectX 12. Czy dzięki temu Radeony dostaną kopa?

Wygląda na to, że w przypadku najsłabszych kart różnice są minimalne, za to szybsze są jeszcze szybsze – i tyczy się to zarówno Radeonów, jak i GeForce'ów. W powyższych testach nie włączono jednak opcji Async Compute, która według AMD powinna pozytywnie wpłynąć na wydajność Radeonów. Czy tak jest faktycznie?

Różnice jak widać są, szału nie ma, ale co ciekawe, parę fps-ów zyskują zarówno Radeony, jak i GeForce'y.
A co z procesorami? O tym po krótkiej przerwie na przejście na drugą stronę.