Quake Champions: Ruszyła zamknięta beta, są wyniki testów wydajności
W dynamicznym shooterze 60 klatek to podstawa – na szczęście do gry w Full HD na maksymalnych detalach wystarczy w tym tytule niemal dowolna w miarę nowa karta graficzna.
Testy wydajności przeprowadził serwis GameGPU, a wyniki napawają sporym optymizmem. Tym bardziej że w takim tytule to nie wygląd jest najważniejszy – a mimo to nawet na maksymalnych detalach wymagania Quake Champions nie są zbyt wygórowane:

W QHD (czyli 2560 x 1440) sytuacja wcale nie jest dużo gorsza, bo do 60 fps-ów wystarcza GTX 970/1060 lub Radeon R9 290/RX 470:

Ba, nawet w 4K da się pograć na więcej niż jednej karcie graficznej – bo na dwóch, czyli GTX 1080 oraz pominiętym tutaj 1080 Ti (oczywiście nie licząc Titanów):

Nieco gorzej wygląda sytuacja w przypadku CPU, zwłaszcza jeśli ktoś uzna, że 60 fps-ów to jednak trochę za mało. Szkoda, że GameGPU nie uwzględnia jeszcze Ryzenów, bo powinny poradzić sobie znacznie lepiej niż wcześniejsze modele AMD.
