Monster Hunter World: Wyciekł pierwszy pokaz rozgrywki, wersja na PC opóźniona [WIDEO]
Jakiś śmiałek nagrał podręczną kamerą pokaz gry na E3 za zamkniętymi drzwiami.
Trwające ponad 20 minut nagranie pojawiło się niespodziewanie na chińskim serwisie Bilibili, skąd gracze szybko zaczęli je pobierać celem udostępnienia w innych częściach internetu (gdyby powyższy link przestał działać, skorzystajcie z tego). Z tego, co udało mi się wywnioskować mimo nędznej jakości obrazu, system walki wygląda równie znakomicie jak w poprzednich częściach – nie jestem za to przekonany, czy bieganie za świetlikami celem "wytropienia" poszukiwanego monstrum jest lepszym pomysłem niż zwyczajne podbieganie do jego leża w poprzednich częściach. Oby podobnych pomysłów było jak najmniej, bo chcę móc zawsze jak najszybciej dojść do sedna MonHuna, czyli starć z gigantycznymi bestiami.
Tymczasem w wywiadzie z portalem Glixel producent gry, Ryozo Tsujimoto, przeczy opiniom, jakoby gra miała zostać uproszczona z myślą o zachodniej publiczności – za to przyznaje, że prawdopodobnie pecetowa wersja Monster Hunter World ukaże się później. Capcom Osaka nie ma doświadczenia z komputerami osobistymi, dlatego chce spędzić nad tworzeniem konwersji odpowiednio dużo czasu, by była ona właściwie zoptymalizowana. Dotychczasowe porty na tym samym silniku (Dragon's Dogma: Dark Arisen, seria Resident Evil), które można kupić na Steamie, były więcej niż przyzwoite. Oby ten kontynuował dobrą passę.