14
28.07.2017, 12:32Lektura na 2 minuty

For Honor: Ujawniono plany na przyszłość. Będą serwery dedykowane

Nie pojawią się jednak zbyt szybko.


Paweł „Cursian” Raban

For Honor od początku borykało się ze sporymi problemami ze stabilnością, więc autorzy zadecydowali o przeniesieniu gry na serwery dedykowane. Choć prace trwają już od jakiegoś czasu, należy jeszcze uzbroić się w cierpliwość. Roman Campos-Oriola, dyrektor kreatywny, został zapytany o to, jak długo potrwa cały proces.


Nie będę cię oszukiwał, to ogromna sprawa. Często używamy między sobą metafory, że grzebiemy przy silniku jadącego samochodu. To masa pracy, ale zaczęliśmy ją już jakiś czas temu. Mimo to całość jeszcze trochę potrwa i wymaga realizacji kilku etapów, nim będzie mogli stopniowo oddawać ją w ręce graczy.


Kolejną sporą innowacją są nadchodzące zmiany w systemie walki. Będą dotyczyły głównie pojedynków, bowiem w starciach 4 na 4 nie ma problemu z nadmiernie skuteczną obroną. Autorzy planują zachęcać do przejmowania inicjatywy i atakowania, które ma się stać znacznie mniej ryzykowne względem obrony. Roman Campos-Oriola tłumaczy to tak:


Każdy atak, który parujesz, zabiera ci staminę – dziś pozbawienie staminy nie czyni gracza wystarczająco podatnym na zranienie. To właśnie nasz cel, zamierzamy sprawić, by gracze pozbawieni staminy byli bardziej zagrożeni.  Zamierzamy też wzmocnić obrażenia. Za każdym razem, gdy blokujesz, otrzymujesz niewielki procent obrażeń. Do tej pory było to około 5-10%, teraz będzie 18%.


Inną znaczącą nowością będzie zaimplementowanie turniejów rankingowych. Będą one częścią wojny frakcji, czyli metagry sumującej osiągniecia reprezentantów poszczególnych stronnictw. Uczestnicy turniejów mogą liczyć na ekskluzywne nagrody – tym lepsze, im dalej zaszli. Dodatkowo pojawi się też nowy tryb PvP, ale na razie nie wiadomo o nim nic poza tym, że będzie rozgrywany w formule 4 na 4.    

Twórcy planują też dodanie masy innych nowości, w tym poprawionego trybu treningowego oraz nowych wojowników. Więcej szczegółów znajdziecie na poniższej grafice.


(Kliknij, by powiększyć)


Czytaj dalej

Redaktor
Paweł „Cursian” Raban

Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

Profil
Wpisów3207

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze