Seven: The Days Long Gone - Polski złodziej faktycznie kradnie uwagę [WIDEO]
Żaden zwiastun nie wytłumaczy Wam lepiej, na czym polega ten... khem... izometryczny Thief?
Wertykalny postapokaliptyczny świat, interakcje z demonem, który (w wyniku nieudanego skoku) uwił sobie gniazdko w głowie protagonisty, ciche zabójstwa, zdolności specjalne (niewidzialność, bańka czasu), system walki, minigry (hakowanie, otwieranie zamków), iście asasyńska wspinaczka, unikanie systemów zabezpieczeń, przedstawiciele lokalnej fauny, stosowanie pułapek, rozmowy z enpecami, możliwość przewijania czasu (autorzy wprost twierdzą, że choć lubują się w skradankach, konieczność zbyt długiego trzymania czterech liter w krzakach zawsze powodowała w rzeczonych czterech literach ból)...
Nowy zwiastun rozgrywki z Seven: The Days Long Gone stanowi kompleksowy przegląd mechanik, jakich możemy spodziewać się po koprodukcji IMGN.Pro i Fool's Theory.
W Polsce grę wyda Cenega, która szykuje polską (kinową) wersję językową. Rzecz ukaże się wyłącznie na pecetach, ale jej data premiery nie została dotychczas podana do wiadomości.
Czytaj dalej
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.