Total War: Warhammer II – Ujawniono wymagania sprzętowe
Gotowi do bitwy?
Na niespełna miesiąc przed wyznaczoną na 28 września premierą Creative Assembly postanowiło ujawnić specyfikację, jakiej potrzeba do komfortowej gry. Co ciekawe zamiast standardowego podziału na dwie kategorie, zdecydowano się na trzy, precyzując przy tym jakość, jakiej możemy się spodziewać po danych ustawieniach.
Minimalne (można spodziewać się po nich 25-35 klatek na sekundę na mapie strategicznej w starciach jeden na jednego i bitwach, w których bierze udział maksymalnie 20 jednostek na stronę. Grafika powinna być ustawiona na niższą jakość, a na rozdzielczość na 1280 x 720):
Zalecane (45-55 klatek na sekundę na mapie strategicznej w starciach jeden na jednego i bitwach, w których bierze udział maksymalnie 20 jednostek na stronę. Grafika powinna być ustawiona na wysoką jakość, a na rozdzielczość na 1920 x 1080):
Ultra (60 klatek na sekundę na mapie strategicznej w starciach jeden na jednego i bitwach, w których bierze udział maksymalnie 20 jednostek na stronę. Grafika powinna być ustawiona na ultra, a na rozdzielczość na 1920 x 1080):
Czytaj dalej
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.